Gå til innhold

Utestengte brukere

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer på hva som må til for å bli utestengt av KG?

Ikke at jeg vil det altså, men er nyskjerrig på hva som har trigget et sånt utfall.

Eksempler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en titt på reglene :) Jeg vil tro at hyppig regelbrudd, særlig om det ofte er den samme regelen som brytes, er ganske avgjørende for utestenging.

AnonymBruker
Skrevet

Og får brukerne komme tilbake? Kan man lage ny konto, eller går det på IP adr? Det er jo urettferdig i såfall, for flere brukere ved samme pc.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo urettferdig i såfall, for flere brukere ved samme pc.

Mener du at det er KGs ansvar å sjekke hvem som sitter ved pc'n hjemme hos folk? Eller mener du at de bør drite i å utestenge folk som bryter reglene? Hva skal man da med regler overhodet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så da går det på IP ard altså?

Jeg er bare nyskjerrig.

Og så har jeg sett i noen tråder at det står av moderator "innlegget er redigert for utestengt bruker"

Og da lurer jeg på hva som utløste det. Jeg har ikke sett noe kjempefrekt av de innleggene som stod der før moderator kom .. ?

AnonymBruker
Skrevet

Så da går det på IP ard altså?

Jeg er bare nyskjerrig.

Og så har jeg sett i noen tråder at det står av moderator "innlegget er redigert for utestengt bruker"

Og da lurer jeg på hva som utløste det. Jeg har ikke sett noe kjempefrekt av de innleggene som stod der før moderator kom .. ?

Brudd på regelverket fører til utestengin. De som blir utestengt har gjerne fått flere advarsler før de stenges ute - vel å merke hvis de er registrerte brukere.

Eks. på utestenging kan være gjentatte poster ang ulovlige ting, som incest, mishandling eg ellers andre lovbrudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...