AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg har hatt bakteriell vaginose en stund, og fikk flagyl antibiotika for det, og det ble bedre, men etter en uke kom det tilbake igjen. Hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 8. august 2011 #2 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg har hatt bakteriell vaginose en stund, og fikk flagyl antibiotika for det, og det ble bedre, men etter en uke kom det tilbake igjen. Hva skal jeg gjøre da? Jeg synes du burde kontakte fastlege/gynekolog igjen og bli undersøkt. Kanskje må du ha en ny kur? Lykke til! (Har selv hatt gjentatte kurer...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 8. august 2011 #3 Del Skrevet 8. august 2011 Helt enig - tilbake til legen. Det kan være mange grunder til at en slik infeksjon kommer tilbake, og det kan være at du responderer bedre på et annet preparat eller dosering. Det er selvsagt også mulighet for at det er en anden, lignende tilstand som ligger til grund for det du opplever, og at denne ikke behandles optimalt med flagyl. Jeg regner med at du fullførte den første kuren? Oppsøk legen igjen, selv om det er kjedelig å komme tilbake så fort. Sannsynligvis blir du kvitt dine plager efter en ny vurdering og kur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå