AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Del Skrevet 7. august 2011 Begynner å bli lei hele mensen. Er 30 år og har så godt som alltid hatt regelmessig mens med syklus på 28 dager. De siste månedene derimot har den kommer etter 20 dager. Føler jeg har mensen hele tiden og kan jo ikke planlegge noen ting. Denne gang hadde jeg planlagt en utenlandstur i september og alt var i boks. Nå kom mensen en uke før tiden og jeg rekker akkurat å bli feridig med neste mens før turen om syklus blir 28 dager. Nå er jeg livredd for at neste mens også skal komme en uke for tidlig, for da har jeg mensen på tur. Ikke lyst til det!!! Noen som vet hva grunnen kan være?? Er ikke gravid - 150% sikkert. Har ikke trent noe mer enn helt normalt. Har hatt veldig dårlig matlyst de siste to ukene så jeg har tatt av noen kilo. Kan det påvirke?? For tidlig overgang?? Tar i mot alle tips og råd med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiMax Skrevet 7. august 2011 #2 Del Skrevet 7. august 2011 Vektnedgang kan påvirke mensen ja! I allfall da det er såpass så det dreier seg om flere kg på to uker. Har desverre ingen tips til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #3 Del Skrevet 7. august 2011 Hvis det har skjedd i flere sykluser så ville jeg ha tatt en tur til legen for å sjekke hormonene. Det trenger absolutt ikke å være noe galt, annet en hormoner på tur. Men ja, vektnedgang kan påvirke som det blir sagt over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå