AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #1 Del Skrevet 7. august 2011 Er det slik at ALLE får mer lønn etter lønnsoppgjøret? Selv de som ikke er medlem i noen fagforbund? Hvor kan jeg sjekke hvor mye jeg får? Jobber i Oslo kommune. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #2 Del Skrevet 7. august 2011 Dette tro? http://www.byradet.oslo.kommune.no/article194620-21137.html?articleID=194620&categoryID=21137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rakianne Skrevet 8. august 2011 #3 Del Skrevet 8. august 2011 Er det slik at ALLE får mer lønn etter lønnsoppgjøret? Selv de som ikke er medlem i noen fagforbund? Hvor kan jeg sjekke hvor mye jeg får? Jobber i Oslo kommune. Det kommer litt av på hvilken type stilling du har. Om stillingen er knyttet til HTA kap 4 eller 5. Er du i kap 4 skal du ha lønnsøkning fra mai.Lønnsoppgjøret i mai gjelder for alle ansatte uansett om man er organisert eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå