Gå til innhold

Vondt i halsen osv


Gjest Maria15

Anbefalte innlegg

Gjest Maria15

Heihei! Jeg har hatt vondt i halsen, hode og forkjølt nå siden mandag. Nå i de siste dagen har jwg også hatt feber. Først haddw jeg bare vondt oppe i halsen og i svelget på en måte, men nå i det siste dagenw har jeg begynt å få vondt lengre nedi halsen. Det føles ut som jeg har slim i brystet på eb måte, jeg hoster også litt dyp hoste om dere skjønner. Jeg vet ikkw hva det kan være men mamma tror det kan være eller utvikle seg til halsbetennelse,kyssesyken eller lungebetennelse! Vet dere hva det kan være? H. Har et spørsmål til med det samme : jg har også fått et munnsår eller et sånn forkjølesesår i munnviken. Er det noen som vet hva som hjelper mot sånn? Og hvor lenge varer vanligvis sånne? Setter pris på raskt svar og jeg beklager skrivefeil, skriver på ipod. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som en helt vanlig forkjølelse med halsbetennelse. Kjedelige greier, men ta tiden til hjelp, og ta det med ro, så fikser kroppen seg selv. En uke eller to kan det gjerne vare. Munnsåret kan du smøre sånn antix- salve på. Fås kjøpt reseptfritt på apoteket. Bruker den selv ved antydning til munnsårdannelse, og den virker utrolig raskt! God bedring! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...