Gjest jinta90 Skrevet 6. august 2011 #1 Del Skrevet 6. august 2011 Hei! Dere som har tatt brystforstørring, har dere noen gode tips til meg om hvilken sports-bh jeg bør kjøpe? Tenkte å kjøpe et par nå i førsteomgang. Må ha med på opperasjonsdagen også. Er også litt usikker på hvilken str jeg bør kjøpe. Bruker nå 75a i bh..fyller nesten cupen. Skal legge inn 260 ml silikon. Av det jeg har skjønt, varierer det veldig fra person til person hvordan str blir. Men det ligger vel kanskje rundt en stor b? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bootylicious Skrevet 6. august 2011 #2 Del Skrevet 6. august 2011 Kjøp en med åpning foran, sloggi eller triumf selger det :-) Da jeg opererte mine fikk jeg en sportsbh fra klinikken, den var i 70a!!! Og jeg ble en d-cup til slutt, så helt flat ut etter operasjonen, nesten like flat som jeg var fra før! Kjøp en i 75b/c, spør i butikken om hjelp. Change har en del peiling, om du bor i Osloområdet. Lykke til med operasjonen, du kommer neppe til å angre deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jinta90 Skrevet 6. august 2011 #3 Del Skrevet 6. august 2011 Tusen takk for godt tips! Jeg bor i osloområdet, så da tar jeg en tur på Change tenker jeg! Er utrolig spent, litt nervøs også så klart. Men gleder meg veldig! Kan jeg spørre hvor mye du la inn? Legen mente 260 ml var det største han ville legge inn på meg..siden jeg har så små bryst fra før av..Var ikke så mye fett å gjemme det bak Skal legges under muskel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jinta90 Skrevet 6. august 2011 #4 Del Skrevet 6. august 2011 Kjøp en med åpning foran, sloggi eller triumf selger det :-) Da jeg opererte mine fikk jeg en sportsbh fra klinikken, den var i 70a!!! Og jeg ble en d-cup til slutt, så helt flat ut etter operasjonen, nesten like flat som jeg var fra før! Kjøp en i 75b/c, spør i butikken om hjelp. Change har en del peiling, om du bor i Osloområdet. Lykke til med operasjonen, du kommer neppe til å angre deg Tusen takk for godt tips! Jeg bor i osloområdet, så da tar jeg en tur på Change tenker jeg! Er utrolig spent, litt nervøs også så klart. Men gleder meg veldig! Kan jeg spørre hvor mye du la inn? Legen mente 260 ml var det største han ville legge inn på meg..siden jeg har så små bryst fra før av..Var ikke så mye fett å gjemme det bak Skal legges under muskel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #5 Del Skrevet 7. august 2011 Bor du i Oslo bør du heller dra på LaLina. Change er noe av det mest oppskrytte jeg har vært borti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 7. august 2011 #6 Del Skrevet 7. august 2011 Husk også at du kan bli veldig håven de første dagene. Det ble jeg og den sportsbhen jeg fikk av klinikken var da aaaaltfor stram, så da byttet jeg til en jeg hadde fra før som var litt romsligere. Senere kjøpte jeg en sportsbh fra changem og den var den beste jeg noensinne har vært borti! Den var behagelig å ha på 24/7 (som jeg måtte i noen mndr), den støttet virkelig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bootylicious Skrevet 7. august 2011 #7 Del Skrevet 7. august 2011 Tusen takk for godt tips! Jeg bor i osloområdet, så da tar jeg en tur på Change tenker jeg! Er utrolig spent, litt nervøs også så klart. Men gleder meg veldig! Kan jeg spørre hvor mye du la inn? Legen mente 260 ml var det største han ville legge inn på meg..siden jeg har så små bryst fra før av..Var ikke så mye fett å gjemme det bak Skal legges under muskel. Jeg la inn 325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2011 #8 Del Skrevet 7. august 2011 hvilke str man blir etter operasjon varierer fra person til person uansett om man legger inn like mye gram. . Jeg brukte 70a før operasjon. La inn 200 g og bruker nå 70c. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå