Gå til innhold

Noen som har erfaringer med wellbutrin

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurte på om noen har erfaringer med å bruke wellbutrin? Jeg skal starte opp med wellbutrin på mandag etter mye press fra lege.Men jeg føler vel også selv at jeg bør det.Jeg er i 20 årene og jeg føler jeg har kastet bort livet mitt lenge nok nå.Jeg har vært deprimert i over to år og gått i terapi ca 1,5 år.Jeg vært alorlig deprimert ,men er vel nærmere moderat nå.Men alikevel går fryktelig sakte fremover med mange tilbakeslag føler jeg..Jeg har tidl prøvd ut cipralex,men dette fungerte dårlig heller masse ubehagelige bivirkninger..Så jeg sluttet kanske brått og har prøvde meg lenge uten atidepressiva. Brukt atarax og sobril i perioder for søvnproblemer og angst.Da jeg er redd for ubehagelige bivirkninger som uro og vektøkning og skadelige senvirkninger derfor jeg har prøvd så lenge uten og det at jeg har liten tro på effekten.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk på Wellbutrin en stund, men det var ikke rette medisinen for meg. Jeg fikk masse angst av dem, men medisiner virker forskjellig på forskjellige mennesker. Det er ikke sikkert at du får mere angst.

Jeg går på en annen antidep nå, den funker bra for meg. Livet mitt er blitt helt forandret etter jeg startet på medisin, håper det blir bedre for deg også! Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...