altflyter Skrevet 8. august 2011 #21 Del Skrevet 8. august 2011 Det høres ikke ut som om han kjører en helt sunn linje:( Ta det opp med ham... Det ville jeg gjort. Og om det bekymrer deg så mye, så ville jeg vurdert å flytte for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #22 Del Skrevet 8. august 2011 stakkars.. jeg hater å bo med sånne som komanderer meg til å gå ut fra et sted jeg bor :O og alltid skal krangle. hva er det som får deg til å tro at du har rett til det? at du betAler dobbelt så mye som han? har han ikke rett til å sitte hvor han vil da? du virker herskesyk Høres jo ikke ut som om "gutten" på 30 år klarer å få orden på livet sitt..og søsteren er den som ordner for ham. Han bør være glad for at hun vil bo med ham...alene uten henne hadde det nok vært helt krise. Ikke sunt for henne faktisk...så hun burde bo alene eller finne seg en venninne eller kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. august 2011 #23 Del Skrevet 8. august 2011 Høres jo ikke ut som om "gutten" på 30 år klarer å få orden på livet sitt..og søsteren er den som ordner for ham. Han bør være glad for at hun vil bo med ham...alene uten henne hadde det nok vært helt krise. Ikke sunt for henne faktisk...så hun burde bo alene eller finne seg en venninne eller kjæreste. Har du ikke fått med deg at TS er broren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #24 Del Skrevet 9. august 2011 Det er mange ganger bedre å gå ned i vekt enn å bruke en slik maskin. Så om det er praktisk mulig, bør man kvitte seg med "snorkekiloene". (Nå vet jeg ingenting om det er overvekt som skyldes problemene til ts da) Ikke alle som får søvnapne skyldes overvekt. Selv var jeg ei mager tenåringsjente, de klarte ikke engang å måle det ordentlig på søvnlabratoriet fordi utsyret var tilpasset ekstremt overvektige menn. Var liksom opptatt og vedtatt at hunkjønn ikke får denne sykdommen, og ihvertfall ikke tynne. Jeg trodde ikke det var mulig? Tipper du var rimelig sulten og tørst da du sto opp? 4 dager uten vått eller tørt er en prestasjon! Nei jeg var faktisk ikke det, måtte være våken noen timer før matlysten meldte seg. Jeg hadde heller ikke tisset på meg i søvne eller andre ting man kanskje skulle innbilt seg. Var veldig tissetrengt når jeg våknet da såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå