Gå til innhold

Forbanna Lindorff-faen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er pliktoppfyllende økonomisk, har aldri fått en purregebyr før, for ikke å snakke om en inkasso!!

Dersom du er så pliktoppfyllende hvorfor har du da fått inkassokrav?

Hva med å faktisk betale regningene i stedet for å syte og klage... Du har jo kun deg selv å takke, og dama på Lindorff gjør bare jobben sin.

Ingen sympati fra meg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns at de som ikke klarer å betale regninger i fellesferien, bør innføre innkjøpsstopp for seg selv i april-juni. Så får de ingen regninger i fellesferien, problem løst :ironi: .

Utover det, er jeg enig i at kundeservice skal oppføre seg skikkelig. Selv om det er den 20. telefonen den dagen med folk som forsøker å unnskylde seg med ferietid fordi de ikke har betalt (noe som forfalt tidlig i juni....), bør hun ikke bite deg av. Kundeservice har ikke lov til å ha en dårlig dag.

Samtidig ser jeg ikke bort fra at du EGENTLIG visste at du må betale selv i fellesferien før du ringte. Og at hun egentlig sa det som en saksopplysning, og for å understreke at det ikke er en unnskyldning. Mens du tolket det spydig fordi du allerede var utmerket klar over at du hadde driti deg ut, og ikke likte å bli pirket i akkurat der.

Syns ikke det høres ut som om dama har sagt noe galt jeg. Annet enn å påpeke at du har bommet litt - noe du allerede visste, og betaler dyrt for.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste normalt oppegående mennesker som får en purring vil da sjekke om regningen faktisk er betalt, ikke bare "tro"?! Og når du da får inkassovarsel og ser du ikke får betalt innen forfall, så ring dem vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Jævla fitte. Man trenger ikke å være spydig!!!!! Og hvorfor i HELVETE kan de ikke se imellom fingrene på slike ting??????? Har virkelig ikke råd til dette, jeg har en liten en som begynner i barnehage nå og trenger matbokser og regnklær og barnehagesekk og nye sko... FAEN!!! :tristbla: :tristbla: :tristbla:

Kan ikke noen få meg til å føle meg litt bedre da, har lyst til å SKRIKE!

En får ikke jobb i Lindorf uten laud i nedlatenhet. Den ene gangen Lindorf har kontaktet meg fikk de som hatten passet da det var Lindorf som hadde gjort alt feil. Men maken på nedlatenhet og besserwisser-mentalitet skal en lete lenge etter! Eneste som står lavere enn Lindorf er det lokale P-selskapet. Jada, jeg fikk knust P-selskapet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En får ikke jobb i Lindorf uten laud i nedlatenhet. Den ene gangen Lindorf har kontaktet meg fikk de som hatten passet da det var Lindorf som hadde gjort alt feil. Men maken på nedlatenhet og besserwisser-mentalitet skal en lete lenge etter! Eneste som står lavere enn Lindorf er det lokale P-selskapet. Jada, jeg fikk knust P-selskapet også.

Ha ha, om de er blide mot deg nå tipper jeg det er fordi du står på grålista deres. Dvs smil og vær blid og notér og varsle teamlederen om at nå er det potensielt bråk på gang.

Det er ikke noe å være stolt av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla fitte. Man trenger ikke å være spydig!!!!! Og hvorfor i HELVETE kan de ikke se imellom fingrene på slike ting??????? Har virkelig ikke råd til dette, jeg har en liten en som begynner i barnehage nå og trenger matbokser og regnklær og barnehagesekk og nye sko... FAEN!!! :tristbla: :tristbla: :tristbla:

Kan ikke noen få meg til å føle meg litt bedre da, har lyst til å SKRIKE!

Hele tråden din er gjennomsyret av nedlatenhet og spydigheter. Du er kanskje ikke så mye bedre enn hun kjerringa? Selv om hun var uhøflig og nedlatende mot deg, gir det deg automatisk rett til å være det mot henne (f.eks. i denne tråden)?

Jeg har full forståelse for at du blir sint, oppgitt og frustrert over måten du ble behandlet på, men du oppnå lite sympati om du tar igjen med samme mynt.

Hva med å være den som kommer ut av dette med verdigheten i behold?

Endret av Alyah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får hjertebank og svettetokter bare jeg ser en Lindorff reklame. Maken til ufine saksbehandlere skal man lete lenge etter. Og jeg innrømmer at jeg var "kunde" hos flere i en tidligere periode i livet mitt. Men det var ikke samarbeid fra Lindorff som hjalp meg på rett kjøl....

De andre byråene hadde en helt annen holding til mine forsøk på å prøve å betjene gjeld. Men Lindorff -glem det.

Ene samtalen til Lindorff gjorde jeg med sakbehandler i banken som tilhører, og hun ble helt forferdet over oppførslen, og banken lånte meg faktisk penger for å bli kvitt Lindorff-saken. Banken, og de andre byråene, så at jeg virkelig prøvde, og var villige til å være med på ulike løsninger i ulike perioder.

Men Lindorff gir meg fortsatt en klump i magen, selv 10 år etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan dra å sprenge hele shiten! :)

Du synes slikt er morsomt å spøke med i disse dager ja? Råttent.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes slikt er morsomt å spøke med i disse dager ja? Råttent.

Jeg prøvde ikke å være moro! :) Men jeg liker heller ikke lindorff så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde ikke å være moro! :) Men jeg liker heller ikke lindorff så

Du prøvde ikke å være moro? Dvs. du mente det som et seriøst forslag?

Det tror jeg neppe, men isåfall er det ikke akkurat å foretrekke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må dere FAEN meg skjerpe dere! hvor lenge skal vi gå å bære preg av det som skjedde?! SELVFØLGELIG sender vi tanker å vi viser vår medfølelse til ti pårørende men det må da FAEN meg være grenser for hvor lenge vi skal gå å minne oss på hva som har skjedd.. .

Det er på tide å legge det bak seg! det du gjør her er jo bare en ting å lar Anders Behring breivik vinne .. å få det akkurat som han vil....

At man ikke skal kunne si ord som sprenge osv.... blir jo det samma som at det blir galt for en bonde å kjøpe kunstgjødsel!

for det var jo akkurat det ABB var! en registrert bonde i et enkeltmansforetak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må dere FAEN meg skjerpe dere! hvor lenge skal vi gå å bære preg av det som skjedde?! SELVFØLGELIG sender vi tanker å vi viser vår medfølelse til ti pårørende men det må da FAEN meg være grenser for hvor lenge vi skal gå å minne oss på hva som har skjedd.. .

Det er på tide å legge det bak seg! det du gjør her er jo bare en ting å lar Anders Behring breivik vinne .. å få det akkurat som han vil....

At man ikke skal kunne si ord som sprenge osv.... blir jo det samma som at det blir galt for en bonde å kjøpe kunstgjødsel!

for det var jo akkurat det ABB var! en registrert bonde i et enkeltmansforetak!

Å fleipe med slikt har aldri vært morsomt, bare simpelt.

Å fleipe med det noen dager etter tragedien er 100 ganger verre.

Så enkelt er det, men det finnes tydeligvis alltids noen med dårlig utviklede antenner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her

Hvor i all verden får folk det fra at jeg har brukt kredittkort og penger jeg ikke har? :P Jeg har ikke nevnt et ord om kredittkort, jeg eier ikke et engang :P

Regningen er betalt og saken er ut av verden, men jeg lurer på om jeg skal sende en mail til hennes overordnede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Ha ha, om de er blide mot deg nå tipper jeg det er fordi du står på grålista deres. Dvs smil og vær blid og notér og varsle teamlederen om at nå er det potensielt bråk på gang.

Det er ikke noe å være stolt av.

Har ikke hørt en pip fra noen av dem etter at de fikk som hatten passet for arrogant oppførsel og det faktum at de ikke hadde vært i nærheten av å gjøre jobben sin. Det er dem til pass når en begynner samtalen hyggelig og imøtekommende og påpeker klare feil fra deres side for å så bli møtt med en holdning som oser av at en blir ansett som søppel. Lindorff har MYE å rette på i egne rekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt en pip fra noen av dem etter at de fikk som hatten passet for arrogant oppførsel og det faktum at de ikke hadde vært i nærheten av å gjøre jobben sin. Det er dem til pass når en begynner samtalen hyggelig og imøtekommende og påpeker klare feil fra deres side for å så bli møtt med en holdning som oser av at en blir ansett som søppel. Lindorff har MYE å rette på i egne rekker!

Det er ikke før man jobber i kundeservice selv at man forstår hvor simple og dumme folk som blir sinna på telefonen er. Skal love deg at på din kundeprofil er det mange notater med hva du kommer til å si, og hva man skal passe seg for å si til deg så du ikke klikker i vinkel.

Kundeservicerepresentanter kan være grinete og vanskelige mange ganger, og det skal de ikke når de jobber i denne type jobb, men etter 30 idioter som deg på telefonen som skal gi dem "så hatten passer" så er det faen meg ikke lett å være hyggelig når idiot nr 31 ringer inn. Sorry ass. Har null respekt for folk som mener de har rett til å skjelle ut en person fordi de ikke kan se dem ansikt til ansikt. Det er også viktig å huske på at denne personen representerer selskapet, de ER ikke selskapet selv og det er ikke dem som har laget reglene. Hvis du er misfornøyd med servicen du får, så be om å få snakke med en leder, ikke ta ut all dritten din på dette mennesket som helt sikkert har nok med sitt eget liv.

Hilsen kundeservicerepresentant som som regel prøver å være hyggelig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MorAase

Det er ikke før man jobber i kundeservice selv at man forstår hvor simple og dumme folk som blir sinna på telefonen er. Skal love deg at på din kundeprofil er det mange notater med hva du kommer til å si, og hva man skal passe seg for å si til deg så du ikke klikker i vinkel.

Jeg begynte hyggelig og høflig, og fortsatte hyggelig og høflig. Mens dama ble mer og mer spydig og vemmelig jo mer rett jeg hadde. Til slutt fikk jeg nok og satte skapet på plass. Hun var en dass fra første øyeblikk, ergo er hele Lindorff ett selskap meg rasshøl, nek og idioter i sine rekker. Kankje Lindorff bør satse på litt bedre rutiner når de ansetter folk?

Ha også i bakhodet at jeg aldri har hørt en pip fra Lindorff hverken før eller etter denne episoden. kan det være fordi Lindorff var helte ute og seilte tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha også i bakhodet at jeg aldri har hørt en pip fra Lindorff hverken før eller etter denne episoden. kan det være fordi Lindorff var helte ute og seilte tror du?

Kundeservice pleier vel ikke akkurat å legge seg langflate og trygle og be om unnskyldning bare fordi folk blir forbanna. Eneste som hjelper er å legge frem saken på en fornuftig måte, og tilby deg å sende dem dokumentasjon på det du sier. Og så hjelper det jo også å ta kontakt med hovedinnkreveren, slik at de evt. kan bekrefte at du har betalt det opprinnelige beløpet. Så slipper du unna med bare mellomlegget til Lindorff.

Måten du har gjort det på har faktisk bare gjort situasjonen vanskeligere for deg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Kundeservice pleier vel ikke akkurat å legge seg langflate og trygle og be om unnskyldning bare fordi folk blir forbanna. Eneste som hjelper er å legge frem saken på en fornuftig måte, og tilby deg å sende dem dokumentasjon på det du sier. Og så hjelper det jo også å ta kontakt med hovedinnkreveren, slik at de evt. kan bekrefte at du har betalt det opprinnelige beløpet. Så slipper du unna med bare mellomlegget til Lindorff.

Måten du har gjort det på har faktisk bare gjort situasjonen vanskeligere for deg selv.

jah... Hva var det en gjorde? Hm... Nettopp det som er uthevet over der. Fremdeles var tonen at undertegnede var for søppel å regne og at det var på grensen nedvedigende for den Lindorff-ansatte å bruke tid på noe så kasteløst som meg. Hvordan i all verden skal en gjøre noe annerledes enn å legge frem all den dokumentasjon som mulig kan legges frem? Og være høfflig og hyggelig mens en gjør det? Hva MER skal en gjøre? Spandere Thai-massasje?

La meg si det slik, jeg betalte ikke en krone da det ikke var ett øre av kravet som var legitimt. Det var ikke et eneste punkt i hele saken der Lindorff hadde gjort noe som helst riktig. Den opprinnelige fakturaen var betalt fullt og helt flere dager før forfall. Fremdeles roter Lindorff det til slik at en må bruke uante mengder krefter for å unngå å bli listet som en dårlig betaler. Lindorff, deres rutiner og deres ubehøvlede snørrunger av noen ansatte har ikek ett fnugg av respekt igjen hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv jobbet på Lindorff i inkassoavd på tlf og jeg sluttet etterhvert fordi jeg klarte ikke å være så frekk og ufin mot skyldnere som sjefen krevde.

Jeg klarte rett og slett ikke å sitte der og være ufin, frekk, nedlatende osv ovenfor dem jeg snakket med, kreve betalingsavtale selv om skyldner sier at de uansett ikke har mulighet til betale.... Ble sjokkert noen ganger når jeg overhørte andre. Ja de trykker deg ned i gjørma når man ofte sitter godt trøkt nedi fra før av.

Men stemmer at ferie tas ikke hensyn til, heller ikke at man ikke har mottatt det i posten fordi man selv har ansvar for å motta sin post, sålenge de kan bevise at de har sendt ut til riktig tid, riktige frister så har man ingenting man skulle sagt.

Like greit å bare betale evt. restbeløp og glemme hele greia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...