Gå til innhold

Sykdommer/ubehag knyttet til underliv/livmor/mage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ofte ubehag i underliv og mageregionen. Hvilke sykdommer/ubehag er knyttet til disse områdene? Hadde vært fint å kunne sett litt på nettet om mine symptomer stemmer til noen sykdommer elle rinfeksjoner eller lignende. Skal selvsakt til lege, men får ikke dratt dit på en måneds tid. Så rams gjerne opp sykdommer så jeg kan sjekke de ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke vondt ment, men om man skal lage en liste til deg over sykdommer i disse områdene som du skal sjekke ut vil du fort bruke den neste måneden før du kan se en lege til å sitte på nett og lese om sykdom. Om du er urolig, skriv heller et lite notis til deg selv om hvordan du opplever kroppen din som du tar med til legen så glemmer du ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke helt sånn ment. Er bare interessant å lese om. Så lese litt om de vanligste plagene for more skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubehag kan jo være så mangt. Skriv ned når du opplever ubehag eller smerter, finner du noe mønster mtp syklusen?

Tenk over sånt før du skal til legen så blir det så mye enklere for dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lettere å komme med forslag/tips dersom du utdyper mer hvilke former for ubehag du snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...