Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #1 Del Skrevet 23. november 2003 Hei. Jeg skal gifte meg med en mann som virkelig hater å danse. Jeg kan vel egentlig heller si at han IKKE danser. Han har imidlertid gått med på brudevals/brudedans, fordi han skjønner at det betyr mye for meg. Men han kommer nok til å forsvinne rimelig fort bort fra dansegulvet med en gang de obligatoriske trinnene er ferdige. Spørsmålet blir da om vi skal ha mer dans. Jeg synes kanskje det blir litt rart hvis brudgommen synes det er ille. For min del betyr ikke dansen allverden, men hva skal vi gjøre utover kvelden hvis det ikke er dans. Jeg er litt redd at gjestene kommer til å kjede seg uten dans. Noen som har noen erfaringer med bryllup uten dans? Hva gjør man utover kvelden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jilibrud 2004, glemt å på Skrevet 23. november 2003 #2 Del Skrevet 23. november 2003 Har samme problem, men han blir med på brudevalsen med meg, men ikke resten.. Er ikke noe god til å danse pardans *les klønete*, så jeg takker for meg også... ser ikke for meg å danse med min svigerfar som jeg har et rimelig anstrengt forhold til... Helt grei på avstand, men helst ikke oppi maten min :-? .. Men blir til å ha dans pga av de andre gjestene. 'Vi bruker vel tiden på å menge oss med gjestene, og hilse på de fleste regner jeg med. Men en eller annen roligdans, må gubben trå til... Ha dansen for de andre gjestene dere vis du synes det er greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 23. november 2003 #3 Del Skrevet 23. november 2003 Vi hadde masse musikk og dans etter brudevalsen (før også for så vidt), og folk danser etter eget ønske. Jeg er kjempe glad i å danse, men danset temmelig lite av to grunner: Håpløs kjole å danse i + at jeg måtte snakke litt med folk. Så dere kan vel ha musikk og dansing selv om dere eller brudgommen ikke danset? Tror ikke jeg så min brudgom på dansegulvet i det hele tatt etter brudevalsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #4 Del Skrevet 23. november 2003 Bryllup uten dans har en lei tendens til å ende opp som kirkekaffe. Legg opp til dans for dem som vil. Det er alltid mange som ikke danser (hele tida) så brudgommen blir nok ikke alene. Sjøl om det er mulighet til å ta en dans eller åtte kommer gjestene deres til å mingle likevel. Kanskje mer enn uten dans. Du kan jo spørre ham om han har noe imot at de andre morer seg på dansegolvet sjøl om han sjøl ikke trives der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 23. november 2003 #5 Del Skrevet 23. november 2003 Vi skal danse vals sammen og kommer sikkert til å tilbringe mye tid ellers på dansegulvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 23. november 2003 #6 Del Skrevet 23. november 2003 Syns dere kan ha dans selv om ikke han danser..Sikkert mange andre som danser.. Vi skal ha dans..KOmmer til å ha polonese og en annendans som jeg ikke husker hva heter..Sette litt fart i folkene.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 23. november 2003 #7 Del Skrevet 23. november 2003 Vi kommer egentlig ikke til å ha dans, men det blir nok en bryllupsdans og evt en polonese. Regner med at folk klarer å sosialisere seg selv, er også flere som ikke har sett hverandre på lenge og med en 75 gjester har man mange å snakke med. Hos oss er heller ikke brudgommen noe glad i å danse, mens jeg er den som er på dansegulvet så og si hele tiden. Jeg synes det er et sørgelig syn med glissent dansegulv, vi har derfor valgt å ikke ha dans, da flesteparten av gjestene ikke danser. Men hvis dine gjester liker å danse hadde nok jeg valgt å ha dans selv om brudgommen ikke er en danseløve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 24. november 2003 #8 Del Skrevet 24. november 2003 Vi blir bare 18 stk, så jeg tror ikke det blir annet enn et par valser på oss, selve brudevalsen (som ikke nødvendigvis blir en vals) og muligens en vals eller to etterpå sånn at vi får danset med svigerfar/svigermor og muligens forlovere. Hm... blir fort 4-5 danser det... Mulig det bare blir selve brudevalsen. Hvis dere skal ha skikkelig fest og er relativt mange så bør dere ha dans. Men dere MÅ ikke danse selv om dere ikke vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 24. november 2003 #9 Del Skrevet 24. november 2003 Støtter meg til de andre her: Ha dans selv om brudgommen ikke danser. Renger ikke med å få danset særlig mye i mitt eget bryllup, ser for meg at alle gjestene gjerne vil ha en prat med oss, og da går jo fort kvelden og natten når vi skal ha 80+ gjester... Har vært i et bryllup uten dans (av religiøse grunner) en gang, og det bar litt preg av kirkekaffe, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 24. november 2003 #10 Del Skrevet 24. november 2003 jeg har vært i bryllup uten musikk; og det var kjedelig. for de av gjestene som ikke kjenner så mange andre, hva i verden skal du prate om etter "de obligatoriske" spørsmålene?????? nei, klart vi skal ha dans!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå