Gjest Susanne Skrevet 6. august 2011 #1 Del Skrevet 6. august 2011 I de siste måndene har jeg hatt en slags.. frustrasjonsfølelese i kroppen, eller hvordan nå jeg enn skal forklare det.. Får liksom en sånn følelse av at jeg har lyst til å slå ned noe, (er ikke en voldelig person haha), så jeg ender opp med å klipe eller bite meg hardt i fingertuppene eller knipser hardt til følelsen liksom går bort, dette er kjempe ekkelt og vet ikke hva som foresaker det. Noen andre som har hatt denne følelsen før? Og vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swirly Skrevet 6. august 2011 #2 Del Skrevet 6. august 2011 Kanskje du har litt aggresjon du trenger å bli kvitt? Prøv å løp en tur eller gjør et eller annet som du blir ordentlig sliten av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #3 Del Skrevet 7. august 2011 Indre uro? Er du stresset eller sover dårlig for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå