Snikk Skrevet 6. august 2011 #1 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Her er noen av mine "kjipeste" (legg nå merke til ""-ene da, vær så snill) følelsene i en ellers så ok hverdag: - Det millisekundet etter at jeg har puttet en hel munnfull mat i munnen og innser at NÅ må jeg nyse. - Når jeg slår meg og vet at smerten jeg kjenner nå er ikke halvparten så ille som den som kommer til å komme om noen sekunder. - Når brødskiven er på vei ned mot gulvet (med påleggsiden ned?) Hva er deres små nedsig i hverdagen? Endret 6. august 2011 av Snikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. august 2011 #2 Del Skrevet 6. august 2011 Følelsen av albuen som møter glasset som står på kjøkkenbenken, mens jeg egentlig driver med noe helt annet. *knas* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 8. august 2011 #3 Del Skrevet 8. august 2011 De gangene jeg slår på pc'n og gleder meg til å slappe av i sofaen med den på fanget, men så vil den ikke skru seg på.. Når du tar den siste matbiten du egentlig var for mett for å spise, men innser i det du begynner å tygge at du holder på å kaste opp av metthet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #4 Del Skrevet 8. august 2011 Når noen har spist det siste stykket pizza/kake som du har gledet deg til lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 8. august 2011 #5 Del Skrevet 8. august 2011 Når du har dårlig tid til bussen og nesten er fremme ved bussholdeplassen og du finner ut at mobilen ligger igjen hjemme. *stresse tilbake og ta neste buss fordi du ikke overlever 1uke uten mobil* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 8. august 2011 #6 Del Skrevet 8. august 2011 Skrekken du føler idet du mister en tung ting og vet den er på vei mot tærne dine. Når du har allergi og er i et selskap og har med deg en liten matrett til deg selv og noen begynner å forsyne seg av maten din enda du var sikker på at du hadde sagt ifra. Tanken på å tygge hardt på en gaffel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettvenninnen Skrevet 8. august 2011 #7 Del Skrevet 8. august 2011 Når det er stekende sol ute og du er inne for å jobbe. Du gleder deg til klokken skal bli halv fire, for da skal du ut i solen for å kose deg. Kanskje beise ferdig huset mot kvelden når varmen legger seg. Du tøfler mot bilen, vrir om tenningen og er på vei ut til friheten. Plask, så begynner det å regne. På vei hjem begynner det å tordne og du kan belage deg på enda en hjemmedag der du sitter inne og sturer i stummende mørke... For tredje gang den samme uken faktisk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 8. august 2011 #8 Del Skrevet 8. august 2011 - når jeg har sitti meg skikkelig godt til rette i sofaen for å se på tv, og innser at fjernkontrollen ligger en helt annen plass enn på bordet framfor meg.. - når jeg har helt vann i vannkokeren for å lage meg te eller lignende, setter meg for å vente, og etter ti minutter finner ut at jeg har glemt å slå på knappen sånn at vannet ikke koker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 8. august 2011 #9 Del Skrevet 8. august 2011 Når jeg koser meg med favorittmaten min og plutselig biter meg selv skikkelig hardt i tunga eller kinnet, og mister all matlyst etterpå ): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 8. august 2011 #10 Del Skrevet 8. august 2011 Når man må veldig på do, springer inn på toalettet, setter seg ned og oppdager at det er fritt for dopapir ! Det går greit viss man er hjemme, men har opplevd dette på toalett på kjøpesentre, festivaltoalett osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Stardust Skrevet 8. august 2011 #11 Del Skrevet 8. august 2011 Når man har lagt seg godt til rette under dyna og det er like før du sovner.. Så kjenner du at du må skikkelig tisse. DEN følelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #12 Del Skrevet 12. august 2011 Når du har skrevet en skikkelig slibrig fylle-sms, og idet du trykker "Send" registrerer lillehjernen akkurat litt for sent at det var noe off med det navnet du hadde valgt fra kontaktlista. *angst* Når du våkner dagen derpå, med hodet under armen og mose på tenna, og det begynner å demre at du burde sjekke hvor aktiv du egentlig var på mobilen i går kveld. *dobbel angst* Når du finner det ut, og vet at du har hele resten av dagen på deg til å "dø langsomt". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå