AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #1 Del Skrevet 5. august 2011 Så.. Jeg har ingen å snakke om dette med, skrev det i et innlegg i en annen tråd, men føler at jeg bare må "få det ut" mer på en eller annen måte. Jeg har en eks, det er 2 år siden det ble slutt, og ting har vært veldig komplisert mellom oss, men vi har barn sammen så vi må ha en viss kontakt. Noen dager savner jeg ham veldig, spesielt når vi snakker mer sammen. Savner kveldene våre sammen, lysten, humoren, kjærligheten.. Jeg vet at det ikke er bra for meg og at det ikke kan bli oss igjen. Ikke at jeg tror at han ville prøvd igjen heller, han er ikke typen til å legge det som har skjedd bak seg og begynne "på nytt". Vært en del krangling og heftige diskusjoner etter det ble slutt, og det er det jeg tror han ikke kan glemme. Derfor vil jeg ikke gjøre noe med det, selvom vi begge er single. Det er vondt og vanskelig å bære rundt på, men jeg klarer liksom ikke å "få det ut" på noen som helst måte. Jeg tenker ofte på hvordan ting kunne vært, hvordan barna ville hatt det om vi kunne være en familie igjen.. Jeg bare tenker og tenker og tenker på det. Vil gråte, få det ut av systemet, og bli ferdig med det. Ihvertfall for en stund. Men jeg klarer det ikke.. Så nå har jeg gått i gråtemusikkmodus..noen som har noen bra tips?? Det ble et mye lenger innlegg enn jeg hadde planlagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. august 2011 #2 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Edit: byttet versjon Endret 5. august 2011 av Mynona-83 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SubHuman Skrevet 5. august 2011 #3 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg synes den hvertfall er fin å deppe til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. august 2011 #4 Del Skrevet 5. august 2011 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. august 2011 #5 Del Skrevet 5. august 2011 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babylon Skrevet 5. august 2011 #6 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Tårene bare rant og rant første gang jeg hørte og så denne videoen... http://www.youtube.com/watch?v=FVhrIfaPKxw Endret 5. august 2011 av Babylon 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. august 2011 #7 Del Skrevet 5. august 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #8 Del Skrevet 5. august 2011 Dette er en av mine favoritter of all time!! :D :D Tusen takk, alle sangene er fantastiske MER! hehe.. -TS 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. august 2011 #9 Del Skrevet 5. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=sB1OlqdSucw 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #10 Del Skrevet 5. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. august 2011 #11 Del Skrevet 5. august 2011 Er litt trist i kveld jeg og, så dette passet jo bra.. Å finne fram triste sanger altå... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. august 2011 #12 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Spesielt verset til Chirag Endret 5. august 2011 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 5. august 2011 #13 Del Skrevet 5. august 2011 Hu var jeg på konserten til i USA :D Ikke at jeg pleier å gråte eller noe, men denne er trist; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2011 #14 Del Skrevet 5. august 2011 Sangen "broken angel". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. august 2011 #15 Del Skrevet 5. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. august 2011 #16 Del Skrevet 5. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. august 2011 #17 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Denne skulle jeg begraves til bestemt jeg når jeg var 12 ellerno Og se så pen og naturlig Mariah ser ut her i forhold itl nå Endret 5. august 2011 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. august 2011 #18 Del Skrevet 5. august 2011 Da ble jeg sendt nedover memorylane, og fant denne fra 1990. Teksten er veldig treffende da. Love takes time to heal when you're hurting so much. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #19 Del Skrevet 5. august 2011 For meg er Eg ser av Eidsvåg umulig å høre uten å gråte. Den har blitt spilt i begravelser jeg har vært i. Før begravelsene var det en sang jeg likte godt og hørte på ganske ofte, nå vil jeg helst unngå den. Hør på sanger som assosierer til noe trist. Så får du gråten ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CalidumCor Skrevet 5. august 2011 #20 Del Skrevet 5. august 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå