Utopia Skrevet 22. september 2011 Forfatter #101 Del Skrevet 22. september 2011 Ja, det var det da. Skal huske på det når jeg skal ut å drikke. "Vil jeg ikke heller røyke litt gress??" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 22. september 2011 #102 Del Skrevet 22. september 2011 Hehe ja Jeg hadde røyka framfor å drikke om det var lovlig Men ikke hver uke i flere år da... Man kan bli sløv av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 23. september 2011 Forfatter #103 Del Skrevet 23. september 2011 Da vet jeg hva jeg skal gjøre neste helg... neida!! Weed er kanskje ikke så ødeleggende for treningen som alkohol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 23. september 2011 #104 Del Skrevet 23. september 2011 Er ikke like ødeleggende nei Flere på hockey- og amerikansk fotballaget som røyka før treninger og sånt så og du vet hvor hardt det er, og de klarte seg da fint Merket ikke noe jeg heller i forhold til alkohol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 23. september 2011 Forfatter #105 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg sliter med å trene etter å ha vært på fylla i noen dager, så det hadde med fordel vært greit å ha noe å erstatte den moroa med. Men nå er det slutt på drikking på en stund. Har holdt meg i 2 uker, thihih! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 24. september 2011 #106 Del Skrevet 24. september 2011 Ja er sånn det er Kroppen og muskler er jo rundt 60% vann, noe man taper mye av med alkohol! Tja kanskje bra for deg, det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 24. september 2011 Forfatter #107 Del Skrevet 24. september 2011 LOL, det sa vennene mine også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 24. september 2011 #108 Del Skrevet 24. september 2011 Haha. Tenker likt jeg og de da, vet du vel! Synsk er jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #109 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg vet liksom ikke om jeg skal ta opp dagboken igjen jeg? Det er sommer, jeg har lappen(!!) og jeg skal studere til høsten. Livet er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå