Utopia Skrevet 12. august 2011 Forfatter #41 Del Skrevet 12. august 2011 Det går jo alltids ann å få jenta på gli, men du havner på en måte i vennesonen ved å gjøre det på den måten. For noen jenter er det ikke stor forskjell på kjæreste - og vennesone, mens for andre er det gansk stor forskjell. Jenter liker gutter som tar styringen sammen med henne ja, synes i hvertfall det er helt stråålende når gutten tar intiativ, så kan jeg ta litt intiativ uten å føle at jeg gjør alt. Dersom jenta åpner deg først så er det fordi du er forelsket, just so you know! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 12. august 2011 #42 Del Skrevet 12. august 2011 Ikke helt med meg altså Jeg er veldig åpen før jeg blir forelsket. Veldig åpen! Deler ting jeg aldri ville gjort. Men om jeg blir forelska så har hu tilgang til følelseslivet sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 12. august 2011 Forfatter #43 Del Skrevet 12. august 2011 Aha, har gutter et følelsesliv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 12. august 2011 #44 Del Skrevet 12. august 2011 Ja? eller.. ikke sånn da!! Ikke sånn at jeg gråter og sånt, men liksom.. Jeg forteller ikke om familiesituasjonen min og alt sånt til helt ukjente folk ;p Og om man er deppa så sier man bare ikke det til kameraten liksom, men noen man er glad i og vet bryr seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 12. august 2011 Forfatter #45 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg bare tuller med deg, er veldig klar over at gutter føler på lik linje med jenter. Men jeg trodde faktisk før at noen gutter var som steiner inni seg, men det skulle vise seg at den gutten jeg trodde var mest følelsesløs i hele verden, ikke var så følelsesløs. Jeg ble litt skuffa da.. Skjønner hva du mener, er jo fint å kunne prate med andre, er ikke så veldig kult å føle at man går alene i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 12. august 2011 #46 Del Skrevet 12. august 2011 Altså.. jeg vil si jeg er veldig kald og jeg føler faktisk ikke så mye lenger, men innimellom blir det bare så mye for meg (familien) at jeg nesten får anfall! BLir så sint.. Jeg tar ut alt i sinne istedet for å gråte. Og jeg har problemer med å savne folk.. Jeg er vant til å bli skuffa gang på gang og vant til å bli løyet for, så jeg ja.. Er kald når det gjelder sånt, MEN det kan fortsatt gjøre VONDT innvendig selv om jeg bare leker blid til tider, da. Men alle har en litt bløt kjerne! ALLE har det, uansett hvor langt inne det sitter... Ingen som ikke føler noe. Alle har sorger. Nei, godt å prate om sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 31. august 2011 Forfatter #47 Del Skrevet 31. august 2011 Shit, har vært uten nett til nå så jeg har ikke fått skrevet ned tanker og tull på noen uker. Kan si så mye som at ridderen min ble en annen jentes ridder, skikkelig kjipt i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 31. august 2011 #48 Del Skrevet 31. august 2011 Oi. Hadde ikke klart meg så lenge, jeg.. Eller.. Joda, gjør ikke mye på nett uansett, så. Ja det var da kjipt! Men det finnes flere fisk i havet Forholdet dems holder nok ikke lenge alikevel skal du se... Er ofte sånn i alderen her. Åssen går treninga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 1. september 2011 Forfatter #49 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg har hatt kraftige nettabstinenser, de forsvinner ikke av seg selv skal jeg si deg! Heldigvis ja, jeg har ikke veldig kjærlighetssorg eller noe slik, jeg føler meg bare litt luurt, lurt trill rundt! Spent på å se hvor lenge forholdet varer, men egentlig spiller ikke det noen rolle, jeg håper fyren har et godt forhold med tanke på hvor forelsket han faktisk er/var i henne Treningen går superdupert faktisk! Skuldrene vokser og vokser, haha, høres sikkert groteskt ut, men guuud så kult det er! Og blodårene kommer tilbake, heldigvis har kostholdet også blitt supert, nå håper jeg bare på gode resultater framover! :D Hvordan går din trening, og skolen for den saks skyld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 1. september 2011 #50 Del Skrevet 1. september 2011 Bra du ikke har sorger da! Såpass ja! Arnold next? Misunner blodårer! Har ikke mye framtredende årer av en merkelig grunn, men på en måte glad for det også.. Det er bra! Mat er viktig. Blir nok bra gains om du fortsetter sånn. Treninga går bra! Akk nå har jeg tatt meg pause, for å ikke bli overtrent, for så å starte på nytt fullkroppsprogram. Føler jeg har fått litt mer "pupper" enn de forrige formbildene, hehe. Blitt veldig mye sterkere også så det er bra! Spiller hockey hver dag, så vanskelig å passe inn hver treningsøkt, siden jeg er så opptatt, men det går nå! Tenker å bulke framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 1. september 2011 Forfatter #51 Del Skrevet 1. september 2011 Nei, jeg er glad for at det ikke er så ille, eller det var veldig vondt rett etterpå, men det går bare bedre og bedre, kan ikke la livet stoppe opp for noe som såvidt ble startet spesielt siden jeg ikke kan gjøre noe med det. Mange baller i luften gjør ting lettere! Selvfølgelig vil jeg bli like stor som Arnold snart! Ironisk nok er det Arnoldpress som er nøkkelen til framgangen på skuldrene mine. Jeg hopper av glede hver gang jeg legger merke til nye blodårer og jeg håper på maaaange nye! Så utrolig gøy! Framgang er alltid kult! Liker veldig godt de pauseukene mellom programbytte, man får litt tid på å glede seg til nytt program, samtidig som at kroppen forbereder seg. Med pupper så mener du vel forhåpentligvis mer markerte/veltrente brystmuskler? Du er i hvertfall i farta må jeg si, perfekt tid å bulke på da, mye trening og vinter er en ålreit kombinasjon! Og det er i hvertfall kult å kunne avdekke resultatene fra vinterens hardtrening når våren kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 1. september 2011 #52 Del Skrevet 1. september 2011 Ja Haha det er det ja? Hørt den er bra, så kjørte den på RYP, men vil ikke si jeg merka STOR forskjell på skuldrene fra da til nå egentlig bare litt, og litt på lats som fikk meg til å føle meg en smule bredere! Er jo litt kult og da;) Ja, sant! Nå har jeg akkurat funnet ut hva jeg skal kjøre og har BARE hørt masse skryt om det (5/3/1), så gleder meg :D Ja, mener større muskler Ikke fett-pupper, haha. Merker de stikker bittelitt mer ut.. Dere kunne sikkert ikke sett STOR forskjell på bildene fra da til nå, men jeg merker det i hvertfall Ja huff, nesten for mye :o Blir jo konge å dra på stranda når man er markert da Mange jenter som ikke er så glad i muskler, men fy fader så mye mer interessert jenter blir om man er "småstor"... Trener ikke for jenter altså, men for idretten og helsa, pluss at det er boost for selvtilliten, men hjelper jo på damefronten også Samme om du trener masse rumpe f.eks! Gutter elsker jo sprettrumper, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 1. september 2011 Forfatter #53 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg har Arnoldpress i to-tre økter hver uke, antakelig derfor jeg merker det godt, ellers merker jeg at skuldrene er min "beste" kroppsdel når det kommer til framgang, så det har sikkert en sammenheng med det! Skuldrene gir meg en fin "brei-breiesen" følelse. Regner med at med all den treningen du er i gang med så kan du ta deg en greiii show-off runde på stranda med en gang snøen forsvinner! Gutter med store muskler er verynice. Spesielt hvis de ikke har tattoveringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 2. september 2011 #54 Del Skrevet 2. september 2011 Såpass ja, det tar på det! Det kan nok også hende! For meg så er korsryggen beste del liksom, og man ser muskla der bedre enn f.eks. i skuldre, så det har nok en sammenheng. Hehe får nå se da! Spent å se hvordan jeg ser ut om 4-6 mnd!! Jeg har faktisk planer om å ta tat. på skulderbladet, underarmen eller bicepsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 7. september 2011 Forfatter #55 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Du får huske på å ta før/etter-bilder. ELSKER å se tilbake på mine før-bilder, selvom det ikke var så kult når jeg tok dem Er egentlig i utgangspunktet ikke veldig begeistret for tatoveringer siden flertallet tatoverer kjipe og stygge tatoveringer. Men det er bare det jeg mener da, noen tatoveringer er selvfølgelig veldig fine å se på, spesielt hvis de er veldig gjennomtenkte! Nå har jeg begynt med 4x4-intervaller, skal prøve å få til det hvertfall 2 ganger i uka! Så får vi se om formen min ikke blir bedre om litt, dersom festingen ikke ødelegger alt da...!! Endret 8. september 2011 av Utopia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 7. september 2011 #56 Del Skrevet 7. september 2011 Skal gjøre det :D Tenker å ta i helga elns Hater bilder der og da, fordi jeg vil ha progresjon selv, men bare etter en mnd. kan man se STOR forskjell, det motiverer meg Er ikke kjempeglad i tattoos selv, men er litt langsiktig tenkt for min del.. Skal ha større muskler så jeg ikke strekker den ut Tenker ikke noe svært, men kan hende jeg setter initialer, eller noe som betyr noe, bare for å ha prøvd å tatovere seg også, hehe. Herlig! Kondisjonen blir nok bra den da! Har overrasket meg selv forresten... Før har jeg dødd nesten etter bare 1000 meter, men i gymmen i går når vi hadde intervaller lå jeg FØRST, og var ikke andpusten engang! Har gått fra dårligst kondis i klassa nesten til en av de beste på noen uker :o Hockey gjør underverker! Men må takke kostholdet mest tror jeg... Skal starte med bakkeløp jeg. Så får vi se hvem som har best 3000 meter en gang på våren Blir nok det, bare å stå på! Daa er det bare å drikke mindre Har nesten kutta ut alkohol helt jeg... Fram til russetiden hvertfall, så skal jeg kanskje bare ut til helga eller var det neste helg igjen bare... Oioi! Gunz jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 7. september 2011 Forfatter #57 Del Skrevet 7. september 2011 Ja, ikke sant, jeg har noen før-bilder som motiverer meg, bare kjipt at de er tatt i så klønete vinkler! Haha, da har jeg hørt det også, bare for å kjenne hvordan det føles. Jeg har tenkt det samme selv, men da blir det noen greier under foten, just 4 fun! Så morsomt, er så deilig å kjenne framgang, og enda bedre er det når man har blitt best i klassen! Jeg kjenner allerede etter andre 4x4 intervallen at dette kan jeg klare, mye lettere nå enn sist, enda jeg økte farten. Men jeg skal ærlig si at jeg ikke kjører meg veldig hardt på intervallene, hovedsakelig på grunn av at jeg må kombinere styrkeøktene med kondisjonen, og jeg vil jo ha litt energi igjen til styrkeøkten! Egentlig burde jeg ta styrkeøkten først, men jeg er veldig tilbøyelig for å droppe intervallene når styrkeøkten er over.... :gjeiper: Kostholdet har forresten kjeeempemye å si, helt utrolig egentlig! Kjenner at appetitten min har økt kraftig denne uka. Kom hjem fra trening og heiv i meg 400 g karbonadekjøttdeig, 4 speltlomper, 1 advokado, 1/2 boks kesam og 1 eple. Ikke helt det jeg hadde planlagt! Men da ender jeg i det minste ikke opp med å svime av på grunn av for lite næring.. Kutta ut all alkohol i våres, men jeg endte opp med å bli en asosial huleboer så nå ønsker jeg å beholde den delen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 7. september 2011 #58 Del Skrevet 7. september 2011 Ja veldig klønete! Du ser litt bollete ut Neida. Ja må jo det da om man er litt nysgjerrig Uten at jeg skal ha noe meningsløst selvfølgelig! Ja er kjempemoro Jaja, bare å stå på så er alt mulig, det har mora mi lært meg å tenke og det funker faktisk sånn! Hvorfor må du kombinere? Tror i såfall du skulle tatt styrke først ja, så få i deg carbs før løpinga så går det bra! Og husk man ikke skal slite seg ut når man trener styrke heller om man skal ha gode resultater! Noen sliter seg helt ut fordi de tror det er til sin fordel, men det er det faktisk ikke alltid! Ja fy fader! Nesten litt skremmende De to første åra etter jeg slutta på hockey første gangen levde jeg på smash og potetgull liksom, og hadde ikke kondis for fem flate øre! Nå i det siste når jeg har lagt om kosthold og rutiner så har jeg masse energi og jeg får gode resultater! Haha det er bra! Men hvordan får du til å ha masse i kjøleskapet? Her er det ALLTID tomt for alt, selv om jeg spør om noe dagen i forveien... Pappa jobber ikke lengre (idiot), så han spiser opp alt og drikker all melka mi før jeg rekker å SE det engang! Og nå går jo familien i oppløsning så jeg flytter nok snart for meg selv og må leve på stipend, så det kan være spennende å se hva jeg får til av mat Nei, det er mange som ikke vet bedre enn at de bare tar et eple etter trening fordi de er SÅÅÅÅ redde for å gå opp i vekt, men det er jo ikke bra å ikke spise heller Skjønner hva du mener... Jeg er sånn akkurat nå! Eller.. Jeg har gym, breddeidrett, løfting, jogging OG hockey fordelt på hver dag omtrent har opptil 3 økter på en dag, f.eks. om jeg har breddeidrett, så løfter jeg, så har jeg hockey. Stort sett bare fri i helger. MEN skal innrømme at man får ikke mer moro enn man lager selv Jeg og en kamerat bare gikk ut en gang.. Gikk rundt i byen og rundt omkring når vi kjedet oss en kveld og LEKTE! Latet som om det var troll og hekser i enkelte gater og måtte snike oss unna, hoppe og ta triks over sprekker i bakken og masse sånn tull. Fy fader så gøy det var Hvis du lurer; ja jeg er barnslig Sååå det finnes alternativer for alkohol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 8. september 2011 Forfatter #59 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Styggen Forresten glemte å svare på det med gunsa mine i forrige innlegg, de er steinharde, men ikke så tydelige som jeg skulle ønske pga. for høy fettprosent. En pen formulering egentlig! Jeg får vel begynne med det da, selvom det frister lite å spare intervallene til slutt. Du vet, man spiser alltid opp det som smaker vondt først, for da smaker det som er godt enda bedre! Var en periode når jeg gikk i 10. klasse at jeg dro på spinning på morgenen to ganger i uka, etter det spiste jeg alt hva jeg maktet og fikk lyst på, hadde tross alt trent... Vel, alle som trener vet det at to ganger i uka ikke er nok, hvertfall ikke i den kombinasjonen! Sies at kostholdet står for 80% av framgangen eller noe! Som borteboer så har man noen fordeler, du bestemmer nøyaktig hva du skal ha i kjøleskapet. Har til enhver tid advokado, mager kesam, riskaker, speltlomper, grønnsaker, karbonadedeig, kyllingkjøttdeig osv. i kjøleskapet/fryseren. UTROLIG deilig. Finnes ikke noe usunt i skapene mine(tro meg, jeg har lett i mine desperate stunder og jeg fant ikke så mye som en sjokoladebit). Hjemme er det ikke mulig å spise så sunt, samme skjer der som hos deg! Kjøp deg sunn mat han ikke liker, sjakktrekk! Det hørtes ikke veldig ålreit ut, hvertfall ikke hvis du må klare deg selv etter dette, det å bo bortefra er en annen ting, det tror jeg kan bli ganske ålreit for deg, hvis du har rundt 1000-2000 kroner til mat i måneden! Nei, her er det proteinshake og eple/plomme/pære etter trening. Bananer er så kjipe! Jeg ble litt overrasket over meg selv i dag, tok meg selv i å nyte shaken, den som egentlig smaker dritt. Sunt kosthold skjerper sansene og kødder med deg altså. Tåler ikke mat med gluten lenger, toleransen for gluten er helt ødelagt, hvis man kan si det på den måten. Spiser jo ikke mat med gluten, men magen min kjente det når jeg kjøpte riskaker med gluten DET er sant, moroa lager man sjæl! Åh, det hørtes bare knall ut med den leken, jeg og en kompis hadde en lek når vi var små som het "heksetimen". Tilfeldigvis var det heksetime hver gang vi skulle gå til meg eller han, vi skremte hverandre opp og gjemte oss for heksene. Var oppriktig redd altså! Det fikk jeg lyst til å leke nå, kunne vært skikkelig morsomt! Du er ikke voksen før du kan være litt barnslig! Har erstattet alkohol med meg selv og tullet mitt i hele våres og det var ikke veldig vellykket likevel. Hadde jeg derimot hatt en kjæreste som gadd å isolere seg med meg så kunne jeg dumpet alkoholen for en film! Endret 8. september 2011 av Utopia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 8. september 2011 #60 Del Skrevet 8. september 2011 De er steinharde ja? Til og med søstra mi på 14 sier hu har bedre guns enn meg, så den har jeg hørt den før for å si det sånn Jenter altså... Neida, men som sagt... Boll... hmm.. Ja det er jo sant, smaker bedre da! Haha, alltid følt det sånn selv, men har vært heldig med forbrenningen tror jeg Ja to ganger er for lite! Om du trener splitt så må du i hvertfall ta fullkropp VELDIG hardt begge de gangene, om du absolutt skal trene to dager Men bedre med 3 uansett, bare man holder seg innen en viss grense så man ikke overtrener. Det er sant, men må si jeg ikke har mye erfaring med å handle mat for meg selv Blir vanskelig å fylle opp lagrene for å si det sånn! Kunne jo vært en bra idé å hamstre kylling og kjøttdeig i sverige :D Og div andre ting og bare stappe full fryseren og bare kjøpe når det er tilbud, for da kan man jo slippe butikken på uker om man bare vil! Det med å kjøpe sunt er vanskelig, for jeg spiser nesten bare kjøtt, brød og havregryn, haha. Er ikke stor på salat og sånt, selv om det er godt, men er så stress å lage :o Tror nok jeg hadde hatt ca. den summen om jeg får samme ordning som søstra mi fikk! Hu fikk 4 K i mnd. for mat og div Går aldri lei bananer jeg :D Men tror du gjør det lurt i å spise mer enn bare bananer ja Ja fy.. HATET grønnsaker før, nå er jeg faktisk litt glad i det! Ah, det må være kjipt Hadde ikke klart meg uten gluten, jeg, haha. Hater å holde styr på sånt rett og slett! Sant. Haha, husker jeg var skvetten sånn selv før selv Men hekser var faktisk skumle før! Skjønner at dere ble redde MEN.. Er morsomt å skremme da Ja, alt for seriøse folk er bare stusselige! Er sunt å være barnslig! Hadde nok vært herlig med kjæreste ja! Skal innrømme det selv, men nå kan jeg ikke ha folk hos meg før jeg flytter ut uansett, så får vel bare vente! Flau over familien, så har ikke lyst til å introdusere foreldre annet enn mora mi til hu engang.. Huff. Når du sier film... "Være med til meg og se film?" Det betyr jo noe HELT annet, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå