Utopia Skrevet 9. august 2011 Forfatter #21 Del Skrevet 9. august 2011 Ntah, du må ha tatt på dem og sett dem uten noe på for å kunne vurdere om de var virkelig fine da! prektig adj. prektig ( a2) ['pɾektɪ] 1 flott, utmerket en prektig hage 2 med høy moral, dydig en prektig jente Da er jo du taper da? NEIIIDA, kødda!! næææt. Taper. Jeg holder meg til vannpipe, det er sunt for kropp og sjel, heheheheh! Er ikke så uvanlig å ta seg en blås, men man innrømmer det vel helst ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 9. august 2011 #22 Del Skrevet 9. august 2011 Åja haha! Nei har ikke tatt på dem Eller.. var litt borti den ene på ballet, men det har ikke mye å si, haha. Ja jeg er en taper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 9. august 2011 Forfatter #23 Del Skrevet 9. august 2011 Borti eller "borti"? Hadde jeg vært deg så hadde jeg bare grabba dem på slutten av kvelden for å gjøre krav på det som er mitt. Men nå er jeg ikke deg da. Tapere er jo kule noen ganger da.. Noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 9. august 2011 #24 Del Skrevet 9. august 2011 Kom bare "borti" Haha, skulle nesten ha gjort det, haha. Neida, sånn er jeg ikke altså Men hu hadde ratt vært ok med det, det er den bra delen! Jajajaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 10. august 2011 Forfatter #25 Del Skrevet 10. august 2011 Ny dag, nye sjanser, er det ikke det man sier? Snakket med ridderen min i går, og alt ser ut til å gå min vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 10. august 2011 #26 Del Skrevet 10. august 2011 Hehe sant det Jasså, kanskje det blir noe på deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 10. august 2011 Forfatter #27 Del Skrevet 10. august 2011 Høhøhø, skal ikke se bort i fra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 10. august 2011 #28 Del Skrevet 10. august 2011 Noen som har det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 10. august 2011 Forfatter #29 Del Skrevet 10. august 2011 Indeed my friend. Indeed! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 10. august 2011 #30 Del Skrevet 10. august 2011 Du får overføre litt av den "lykken" til meg også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 11. august 2011 Forfatter #31 Del Skrevet 11. august 2011 Du får overføre litt av den "lykken" til meg også da! Tror ikke jeg tar sjansen på det enda, vet ikke helt hvordan det går for min del heller når det kommer til denne ridderen altså. Vi ble på en måte enige om å se det litt ann, åhh, gad ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 11. august 2011 #32 Del Skrevet 11. august 2011 ahaa! MEN, er forsåvidt å bare ta ting som de kommer Ikke forvent å få deg kjæreste liksom.. Ikke prøv hardt, men la det komme til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 11. august 2011 Forfatter #33 Del Skrevet 11. august 2011 ahaa! MEN, er forsåvidt å bare ta ting som de kommer Ikke forvent å få deg kjæreste liksom.. Ikke prøv hardt, men la det komme til deg Å neida, jeg skal ut på jakt jeg. Etter den gutten, og det vet han veldig godt for jeg ba nærmest om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 11. august 2011 #34 Del Skrevet 11. august 2011 Haha jasså! Men skal innrømme en ting... Før (1-2 år siden) hadde jeg veldig dårlig selvtillit og sånt.. Da snakket jeg nesten ikke med jenter i det hele tatt og kunne kanskje anse meg selv som litt desperat. I senere tid har jeg vokst, fått bedre selvtillit og vil nå si jeg har blitt litt kjekkere med åra. Hver gang jeg har blitt godt kjent med ei jente, som bestevenn f.eks. så tar det ikke lange stunden før hu sier hu liker meg, og dette har skjedd en del ganger.. Og må si det er morsommere å jakte litt, og at jenta ikke er helt desperat.. For da tenker hvertfall JEG; "oi.. hu var lett på tråden! Litt for lett også.. :o" Det skremmer meg bittelitt, selv om det er herlig at jenter kan ta initiativ! Men det jeg vil fram til.. Hold bittelitt lav profil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 11. august 2011 Forfatter #35 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg vet hva du mener. Denne fyren gjorde akkurat som du gjorde, derfor ba jeg om at han skulle roe litt ned, for jeg trenger å "jakte". Men da trakk han seg helt bort og sa at det ikke var så lurt likevel, og nå er jeg enda mer keen enn jeg noen gang har vært, men nå skal jeg ta ting litt som det kommer, jeg orker ikke stresse med det, for jeg blir så usikker på følelsene mine når ting går fort! Helt merkelig det der altså!! Jeg tenker ikke at fyren er lett på tråden, men jeg blir usikker på følelsene mine og føler at de ikke har fått utviklet seg like mye som "motpartens" følelser. Må liksom ha et spill, litt synd egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 11. august 2011 #36 Del Skrevet 11. august 2011 Hehe love is blind! Veldig vanskelig dette her altså! Har bare vært ordentlig forelska EN gang, som jeg har nevnt før, og har TRODD jeg har vært det før, men har funnet ut at... Det er ikke så enkelt. Det skal virkelig klaffe før jeg gidder å "prøve hardt", så jeg bare blir god venn, så ser jeg hvor det går. Til nå har jenta styrt det litt mot "mer enn venner", så det er bare å ta det som det kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 11. august 2011 Forfatter #37 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg har vel egentlig aldri vært ordentlig forelsket. Jeg har vært tilnærmet forelsket, men det har ikke gått bra nok til at det fikk bli forelskelse. Selvfølgelig er det bare å ta det som det kommer, men noen ganger så blir nok folk veldig engasjerte, og det skremmer den andre. Hvis jenta har styrt det mer mot venner, er det du som føler mer vennskap for hun fordi hun er intens? Eller er det jenta som bare vil være venn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 11. august 2011 #38 Del Skrevet 11. august 2011 Det vet jeg faktisk ikke... Jeg tenker som så, siden ingenting er umulig; helt sikker på at jeg kan få hu om jeg vil! Jeg bare starter med å være venner med hu, så tror jeg det blir mer og mer venner fra begge sider, så det er litt 50/50 fordeling der... Og hvis jeg innser at jeg liker hu, så snakker jeg til henne litt mer som en kjæreste, uten å vise at jeg liker hu for mye, men jeg er veldig åpen hele veien så hu føler hu kjenner meg supergodt før vi rekker å bli GODE venner engang. Hittil er det mer JEG som har styrt "forholdene" mot vennesonen f.eks. om jeg ikke liker henne på den måten, og flere ganger har hu da prøvd å ta det et steg videre, selv om det ikke egentlig funker. Jeg er veldig sta. Men noe jeg tror kan være årsaken til akkurat dette for meg er at jeg er 100 % ærlig, sier det jeg mener, er trofast, jeg er ikke tøffel og er helt åpen. Når jeg føler jeg kan stole på henne, så gir jeg litt tilgang til følelseslivet mitt, hemmelighetene osv. Ikke EN gang har jeg fått noe rykter spredd fordi jeg har vært åpen. Men jeg velger mine venner varsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 12. august 2011 Forfatter #39 Del Skrevet 12. august 2011 Smart taktikk! Jeg er ikke sånn, har jeg blitt kompis med en gutt så er vi kompiser. Ikke F om jeg hadde rørt han da, hadde jeg vært keen på han så hadde det skjedd noe for leeenge siden. Ofte er jeg interessert i noen av guttene jeg har blitt kompiser med i starten av vennskapet også blir jeg kjent med dem og da viser det seg at gutten ikke er helt så kjekk(i kropp og sinn) likevel og da forblir vi venner, men mange av disse kompisene prøver seg uten hell etterhvert. Merkelig, merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 12. august 2011 #40 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Haha ser den! Har EI venninne som er sånn.. Men hu sier selv at hu HADDE likt meg om vi ikke var bestevenner, for hu føler det blir rart å være sammen med en kamerat.. Jeg derimot bruker vennskapet for å få jenta om jeg liker hu. Er jo ikke noe galt i det? Jeg BRUKER ikke jenta, men jeg tar det til min fordel, om jeg klarer å åpne hu tidlig i et vennskap... Da føler hu seg trygg på meg og kan fortelle meg alt (noe de gjør) og de føler at jeg blir helt spesiell til slutt så de utvikler følelser. Synes nå jeg spiller en smart taktikk uten å ha tenkt over det før i nyere tid, for jeg begynte å lure på hvorfor så mange jenter liker meg nå og ikke før!! Men det kan være litt annerledes for jenter da... Om JENTA hadde vært sånn mot meg, at HU åpner meg.. Da hadde jeg følt meg.. hm... som om dama fikser ting hjemme og ikke meg, hvis du ikke skjønner? Altså.. Hu kan godt være god, åpen og alt det der, men ikke ta helt styringa. Den vil ikke jeg ha heller, men jeg liker å la styringa være litt delt.. Endret 12. august 2011 av gutt92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå