Gå til innhold

Utopi, dystopi og ville tilstander

Utopia

Anbefalte innlegg

Etter nærmere et år med sniklesing bestemte jeg meg for å opprette en såkalt dagbok med skildringer fra en temmelig fargerik hverdag.

Hverdagen min består av skole, leten etter "A knight in shining armour" og veien til lappen. Også skjer det mye moro ved siden av dette, ja, jeg er fremdeles der trening og fylla går hånd i hånd.

Vel, akkurat nå er jeg på ferie, midt i Norges svar på gokk. For å komme hit må man kjøre x-antall timer i svingete veier og bratte oppoverbakker. Ikke akkurat stedet man ferierer om sommeren, men jeg og myggen begynner å komme til enighet, så det er ikke så aller verst likevel.

Jeg ser veldig fram til skolen starter igjen, til å møte venner og få i gang det sosiale livet. Siden skoleplassen min er et par timer unna hjemstedet mitt, så er vennene mine laaangt unna i skrivende stund.(Bare tulla.. har ikke venner jeg.. :lol: ) I stedet har halve sommeren gått med til hardt arbeid og bikkjepass, noe som forøvrig er veldig koselig. Jeg er(...var?) over gjennomsnittelig opptatt av dyr. Men behovet for eget dyrehold har (takk-gud-for-det-hilsen-ateist) roet seg betraktelig.

Jeg var så glad i dyr en periode at jeg lovte dyrt og hellig for ca. 10 - 15 år siden at jeg skulle aldri bli sammen med en fyr som var allergisk mot dyr (.Jeg skjønner i dag hvorfor far var så fornøyd.. kattedame next liksom) Jeg kunne ikke fatte og begripe hvorfor mor var så dum at hun ble sammen med min allergiske far. Men nå har jeg heldigvis andre kriterier til min kommende ridder.

Tror forøvrig at kriteriene jeg satt til min kommende ridder for 10 - 15 år siden kunne gitt meg en lett tilbakestående mann uten mål og mening i livet med kleint stor interesse for katter.

Vel, da var vi brått glidd over til det som handler om riddere.

Jeg vil ha en ridder uten hvit hest, men med skinnende rustning. Har en i kikkerten, men fyren reiste fra meg til det store utland før jeg fikk hylt ut hva jeg føler for han. Har skuffet han et par ganger før, hvor jeg har backet, men nå vet jeg hva jeg vil. Jeg vil at han skal bli MIIIN!! Jeg er visst forelsket. Blir spennende å se hva han sier til det gitt! Delvis derfor jeg gleder meg til at ferien skal feie forbi.

Får jeg på båten eller er jeg heldig?

Også var det lappen da, billappen.. Det er det eneste som stresser meg. Jeg har lovt halve slekta at jeg skal ta lappen i løpet av vinteren og det ser jeg virkelig ikke fram til. HATER å kjøre bil. Selvom jeg er ganske flink :fnise:

To be continued....

Endret av Utopia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg kjørt og kjørt... og kjørt enda litt til. Endte opp med å kjøre nærmere 30 mil. Til slutt visnet armene mine vekk og da var det godt å slippe å kjøre resten av veien.

Veldig fornøyd med meg selv, nå har jeg faktisk vært innom alle mulige veier og det begynner å se lyst ut hva angår billappen!

Mobilen min takket for seg ved å sende melding til en eldre bekjent her om dagen (noe som i seg selv kunne fått et fatalt utfall i og med at jeg ikke sparer på kruttet når jeg sender meldinger, og denne personen er av den typen som ikke ler like høyt av bæsj, tiss og promp vitser som jeg gjør.. :sjenert: ). Gjorde flere mislykkede forsøk på å sende meldinger, før jeg fant ut at dette ikke gikk mer. Jeg kan ikke ha en mobil som sender meldinger til random folk på kontaktlista mi, ettersom at jeg ønsker å kunne sende så stygge meldinger som bare mulig til venninnene mine (intern humor er ikke alltid like bra) uten å være nervøs for at en som ikke er tiltenkt meldingen skal få den, såå jeg har prøvd å skrape sammen noen kroner til ny mobil.

6000 ble det til slutt, penger til å kjøpe en Iphone 4, men så kom min kjære morfar sa at de pengene kunne jeg spare, for iPhone fikser han, da i mot at jeg ringer så ofte jeg kan, hihi. Verdens snilleste Morfar :hjerte:

Han skulle bare visst at han med det finansierte en sydentur til Kos. :sjarmor:

Nå hører jeg at isen i fryseren roper på meg. Jeg skal nok få den til å holde kjeft :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Oi, til og med jeg som ikke trenger kjøretimer har ikke kjørt så mye! :o

Heldig du som fikk iphone da ;) Selv har jeg den nye LG'en..

Enda heldigere med tur til kos! Vil bli brun jeg også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er godt fornøyd med å kjørt så langt. Kan leve på det en liten stund!

Jeg måå bare ha en mobil som jeg kan laste ned spotify på, ingen trening uten musikk :laugh:

Turen til Kos blir vel bare noe av så lenge jeg får med bestevennene mine, og fattige studenter er vel ikke alltid de mest villige..haha!

Har du ikke blitt brun i sommer du a? Men jeg er vel enig at sydenfarge alltid velkommen!

--------

I dag har jeg brukt hele dagen på å rydde pikerommet. Herregud så mye rart jeg har tatt vare på!

Også begynner jeg å kjenne meg så sykt ferdig med sommerferien. ÅÅÅÅÅÅÅÅH. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en uke til jeg flytter tilbake til skolen. Faktisk i en ny leilighet, og det skal bli så godt. Når man ikke bor hjemme hele tiden, så tar det ikke lange tiden før foreldre går en på nervene. Heldigvis har jeg ganske forståelsesfulle foreldre som ikke krever så mye av meg mens jeg er her på ferie.

Når jeg har reist tilbake så blir det en mini-innflytningsfest med de to samboerne mine som tilfeldigvis er mine beste venninner, pluss vår kjære kompis som ikke homo, men likevel er en av jentene.

Skal også begynne på et nytt treningsopplegg for å slippe å kjøpe nye bukser jeg kan bruke stillongs under til vinteren. Har derfor pauset litt i treningen denne uken, selvom det egentlig bare er dumt av meg, men jeg føler liksom at jeg ikke er motivert nok for det før jeg får programmet for hånd.

Men alt dette kommer virkelig i skyggen når jeg tenker på det jeg gleder meg aller mest til. Ridderen i den skinnende rustningen og jeg skal møtes igjen. Og jeg gleder meg så mye at jeg får helt vondt inni meg, mest fordi det er så lenge til vi sees. Hadde aldri trodd at 10 dager kunne føles så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Hehe syner den ;)

Nye iphonen eller en android da? :)

Ja det blir kos i kos, hehe. Varmt og godt! Brun blir man også!!

Jeg hadde fin farge når jeg kom hjem fra usa etter å ha bodd der, men nå er alt nesten borte bortsett fra at jeg har en del farge på ryggen, som merkelig nok sparer på fargen veldig godt ;o Men blir ikke sånn superbrun i ansiktet og arma.. Får god farge, men tar sin tid om jeg ikke har grunnlag :P

Hehe regner med at alle har det ille sånn med leker osv.. haha. Jeg har i hvertfall mye gammelt!

Blir godt med skole igjen, ja! Tro det eller ei...

Heldig han kameraten da! Hadde ikke gjort meg noe å bo med jenter heller.. Fleste kameratene mine er så uryddige og "care" i alt...

Blir herlig å flytte da! Skulle ønske jeg fikk flytta selv :( Fattig student jeg også, men må betale for hockey og sånt og det er en del for køller, kontigent og alt det styret, doh!!

Ja, er bare å komme igang det ;) Kan i hvertfall starte med kostholdet da :)

Oioioi! Forelsket, ja... Er noen som har det! Skulle ønske det var en prinsesse her også! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iPhone, iPhone, iPhone! Iphone har så sykt bra grafikk i forhold til svært mange androidmobiler, dessuten er det så smart med mobil og iPod i ett! :lur:

Det er nettopp ansiktet og armene som jeg blir superbrun på, mens beina de er stakkarslig lyse i forhold til fjeset. En fin og brun rygg er fint å ha, da ser man markeringer mye bedre!

Går du på videregående eller starter du på høyskole/universitet?

Ja, skolen er velkommen nå, eller, det sosiale livet mitt er det vel snakk om. Folk er hjemme og det er mye mer som skjer når det ikke er skoleferie føler jeg. Kompisen vår bor ikke med oss, men han er så mye på besøk at det nesten virker som om han bor hos oss! haha

Jeg skal ikke skryte på meg å være ryddig, men jeg kan hvis jeg vil altså!

Jeg flyttet faktisk for meg selv for to år siden (oii, det begynner å bli en stund) i og med at den videregående skolen jeg går på er så langt hjemmefra. Jeg har heldigvis ingen interesser som suger masse penger, men treningen koster jo litt hvis man skal ha proteinpulver og diverse hansker. Må du kjøpe køller sjæææl? Trodde det var noe man fikk utdelt på treningene jeg! Fysj, da skjønner jeg at det kan bli litt dyrt! :hakeslepp:

Ja, kostholdet har jeg heldigvis ganske grei kontroll på, men jeg er litt slappere, hvis jeg blir tilbudt en is så takker jeg ja :erter: Har satt opp en liten plan på kostholdet så nå skal det bli orden på sakene.

Pleier egentlig ikke å bli forelsket så lett, jeg var forelsket for to år siden, så nå synes jeg det var på tide! :sjenert: Det er faktisk sant at det dukker opp noen når man minst venter det, plutselig en dag er det en prinsesse som banker på døra di :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Ja iphone er genial ;)

Hehe, vi er litt motsatte vi da :P Ja, herlig å ha brun rygg :)

Går vg3 i år, pga omvalg :) Du da?

Ja det er sant, hater når alle er borte...

Åja, haha. Men uansett da.. :P

Rommet mitt ser ut som sovjetunionen.. Det finnes ikke orden! Men om jeg hadde bodd alene hadde jeg nok hatt litt orden, det skal sies! haha

Oi du er heldig! Skulle gjerne bodd alene selv i og med at jeg begynner å bli kraftig lei familien!! Bor du langt unna skolen? Åssen fylke er det snakk om?

Ja køller er svindyrt :P På 1-div. må vi nok kjøpe køller selv ja, haha. for ei bra kølle må man ut med 1-3 K, og det er ikke akkurat VELDIG vanskelig å brekke ei.. Må vel regne med 1-2 brukne køller :P Det kan være fra skudd, noen som tråkker på kølla, en takling og masse rart!

Bra du har kontroll da! Er slapp selv jeg altså, haha. Eller.. jeg skal OPP i vekt, så jeg KAN spise! haha. Men er ikke sånn at jeg drikker masse brus i ukedager og sånt, og spiser MINIMALT med godteri.. Er lei :o En is går jo greit i ny og ned ;)

Har bare vært forelska en gang selv, men hu flytta jo 8 timer unna, så vi rakk ikke engang å bli sammen, selv om vi allerede på en måte hadde blitt "enige" om at vi burde det.. Så har jeg jo bodd i USA, så har jeg hatt ferie til nå og har til 22. august, så får ikke akkurat møtt jenter på en stund heller :P utenom på fest, men jeg drikker veldig sjelden pga trening...

Ja, vi får håpe du har rett :)

Irriterer meg at jenter er så "beskjedne" på den fronten forresten. Mange som forventer at gutter skal ta initiativ. Hva om jenta er stormforelska og gutten er intr. ? Enda sier hu ikke pip, mens de kunne blitt det perfekte par om hu hadde sagt hei...

Har hørt om mange som har likt meg/merket det, og de har ikke sagt noe til meg om det, eller så har de bare latet som om de ikke var det. Da er det ikke alltid like lett å få kontakt!

Endret av gutt92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner i VG3, 93'er. hehehehe

Sovjetunionen ja, knallbra sammenlikning forresten! Mitt rom er litt uorganisert atm på grunn av minimalt med skapplass og enormt mye klær. Er mye mer behagelig å kaste fra seg brukte klær på gulvet enn å vaske dem med en gang!

Er så syyykt deilig å bo langt borte fra foreldrene mine. Ingen som ber meg om ting, mye morsommere å kunne vaske når man har lyst og ikke når man må. :lur: Buskerud er stedet!

Har du ikke lov til å kjøpe jernkølle? haha! Er vel ikke mye billig å bruke 2-6000 kroner når du brekker dem såå lett!!

Så dårlig gjort ass! Er best å gå opp i vekt på sunn mat ja! Jeg synes det er så kjipt at jeg ikke kan drikke så mye jeg vil fordi det går utover treningen, men jeg skipper ikke en fest på grunn av det. Da drar jeg og later som at jeg er full når alle andre er fulle, og det kan være ganske morsomt faktisk!

Men jeg må ærlig si at jeg har slitt litt med å finne gutter på grunn av nettopp det, få fester = få nye bekjente! Er ikke jentene i USA noe å satse på? haha

Så utrolig typisk at den man er forelsket i flytter langt vekke, dårlig timing rett og slett!

Det er jo mange jenter som er beskjedne ja, er litt der sjæl. Alle gutter jeg har vært borti har prøvd seg på meg først. Hvis jeg har prøvd meg på noen så er det så diskret at det kan oppfattes som et forsøk på et nytt vennskap. Men på fester har jeg ikke noe problem med å ta kontakt med andre gutter. Liker ikke å sjekke opp gutter på skolen, grusomt å bli avvist der!

Første gang jeg forelsket meg i en fyr( en på trinnet) sendte jeg melding etter en god stund, (venninnene mine fikset nummeret) turte ikke ta kontakt på noen annen måte, og svaret jeg fikk var at hvis jeg var forelsket så kunne jeg bare glemme det for han var ikke interessert. Tok det ikke så tungt i og med at han ikke var drømmefyren, men det var litt slemt synes jeg, fikk ikke sjans til å vise hvem jeg var en gang :snurt:

Hvis du finner ut av det mens det pågår og du liker jenta så får du satse litt selv! hihi

Skolestart er en fantastisk anledning til å sjekke opp jenter, du kjenner folka knapt og det er mange jenter å velge mellom! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Ja det er mer behagelig det :D Litt av samme problemet etter jeg kom hjem med flyttelass fra USA og enda mer klær når fra NY :P

Vel.. Grunnen til at man bruker tre/komposittkøller er jo for flexen da :P er teknologi.. Sånn at man kan skyte hardt. Uten flex (bøy på kølla når den treffer isen), så blir ikke skudd bra :)

Haha funker det og ja! Selv hater jeg å fake, for jeg bare klarer det ikke :P Så tar det sin tid før jeg blir full og -.- Må drikke sprit siden jeg ikke liker øl, men så drikker jeg BARE det og, så da blir man litt "herda" :P

Altså.. Når man ser fine jenter i usa så er de fan meg FINE, men de fineste på skolen min var opptatte :( Drev med ei fra en annen skole kan man si.. Vi var bestevenner og hadde "avtalt" å gå hele veien og hele pakka, men vi fikk aldri sjansen i og med at begge drev med sport og var veldig opptatte :P Hadde masse jenter etter meg der, men de som TØR å si at de er forelska, er som regel ikke noe man synes er pent, haha.

Ja, må innrømme at den svei...

Jeg er blant de beskjedne gutta jeg da :P med mindre det er venninna.. da er jeg som om jeg skulle vært med gutta, om jeg kjenner hu godt. Men prøver meg ikke på folk på skolen. Jeg er veldig cocky på en SNILL måte.. Er aldri slem mot folk, men er ikke tøffel, så føler det er en måte å flørte og få kontakt på da, men ikke sånn at jeg direkte spør hu ut elns. :P

Hææ? Hadde elska om jenter gjorde sånn med meg.. Kan godt skje i år, det vet jeg jo ikke, men om det er ei jeg synes er tiltrekkende hadde jeg bare syntes det var nice! Så det var slemt...

Ja det er sant ;) Forandra meg litt siden 2 år siden, så regner med at ikke mange kjenner meg igjen haha. 20 kg tyngre og litt mer utadvendt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mer behagelig det :D Litt av samme problemet etter jeg kom hjem med flyttelass fra USA og enda mer klær når fra NY :P

Vel.. Grunnen til at man bruker tre/komposittkøller er jo for flexen da :P er teknologi.. Sånn at man kan skyte hardt. Uten flex (bøy på kølla når den treffer isen), så blir ikke skudd bra :) Åja, det hørtes litt logisk ut. Hva gjør du hvis kølla brekker under en kamp? Har du en i bakhånd eller får du ikke spille noe mer?

Nå er jeg vel egentlig ikke personligheten min så veldig forskjellig fra når jeg er full og når jeg er edru. Og jeg synes det er sykt morsomt med unnskyldninger til å drite meg litt ut/ ha det moro så jeg har ikke noe problem med å være med på leken hvis det er fest med gode venner. Er litt annerledes hvis det er en litt random fest. Liker ikke øl sjæl, kjøper av og til noen cider, men jeg foretrekker sprit, det gir så god effekt :sjarmor:

Åja, det sier nesten seg selv at de er opptatte da!

Du er bare sååå overfladisk da, må jo la de mindre pene få en sjans de også :lol:

Neida, heheheheh, man må jo like å se på den man er sammen med!

Du er heldigvis bare 18 da, så det kommer flere!

De tøffeste gutta som er mest frampå er som oftest ikke noe å samle på har jeg funnet ut, så det lønner seg å være litt beskjeden. Men når man blir kjent med noen så er det jo klart at man klarer å være seg selv litt mer. Åhh, du får bruke venninna di for å finne noen fine jenter. Hun er sikkert helt med på å spleise deg med noen søte jenter! Cocky på en snill måte, den var ny. Arrogant på en snill måte, ja, det går ann det også. Er du glad i å kødde på en grei måte da? Det er en fin måte å flørte med jentene! Synes det er så morsomt med gutter som skjønner at jeg kødder, mange gutter som blir fornærmet fordi de ikke skjønner at jeg tuller med dem. Er derfor ekstra morsomt når man møter noen som skjønner det! haha :ler: Er skolen din liten? Er det derfor?

Nå dreit jeg nok litt på draget når det kom til framgangsmåte og jeg var nok ikke den kuleste jenta i klassen (ungdomsskolen) så jeg skjønner han godt, men jeg synes det er kjempemorsomt å møte han for han ser ut som en fisk og jeg har heldigvis blitt litt penere siden ungdomsskolen :plystre:

Det blir sikkert skikkelig morsomt! Er alltid kult å overraske folk når det kommer til forandring av en selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Da har man 1-2 reserver, så du bare går i boksen og bytter med en, så venter du på tur igjen :)

Hehe, blir bare skikkelig utadvendt jeg :P VELDIG utadvendt, haha.

Sprit er jo helt herlig :D Shotting funker fjell samme fan ;)

Haha altså... Om du hadde sett jentene jeg sa nei til, eller.. ALLE jeg ble godt kjent med av jenter begynte å like meg der merkelig nok, men de som innrømte det og sa; robin I like you! var STYGGE! Hadde det vært deg hadde du nok takka nei du også haha. Jeg er litt kresen!

Ja har noen år igjen :D Eller.. Det vet jeg ikke da ;) Stemmer det :) Det sier alle jentene jeg har snakket med også! Tro det eller ei, men har en liten avtale med ei venninne i oslo... Hu leter etter milf til meg så leter jeg etter ei lesbe/bifil jente til hu, haha! Men joda, sikkert noen som skal prøve å spleise meg, haha. Bestevenninna til søstra mi er bl.a. intr. Hu er noen år eldre, men vi var sammen som små, så er ikke et vanskelig ligg i og med at hu har innrømt at hu vil, haha. Men hu er ikke kjærestemateriale for meg da.

Ja ;) Altså.. Jeg kan være veldig arrogant, men de som kjenner meg spesielt vet at jeg ikke mener noe vondt, sant, så sier jeg det litt mer på en hyggelig måte hvis du skjønner? samtidig som den er litt cocky kan man si. Alltid bra om man møter likesinnede da ;)

Nei skolen min er svær! over 1000 folk der..

Haha, du turte da i det minste! Tøft det da :) Jeg turte ikke engang å gjøre det du gjorde på u.skolen! Men alle kjente alle der omtrent, så hadde blitt baksnakka som bare F om man hadde gjort noe også haha. Var litt redd for det på den tiden...

Ja, haha. Bl.a. familievenner har ikke kjent meg igjen om jeg har besøkt sønnen, hilst på gata og sånt.. De gir et blikk og prøver å se unna liksom, så sier jeg hei og de snur seg som om jeg er en fremmed og svarer med et lite hei :P Men men! Får nå se når skolen starter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det er ikke verre enn at man bytter altså?

Jeg har også en hang til å shotte, og det er ganske greit det, men det er ikke så greit når man rekker å shotte 1/2 liter før man kjenner noe.. også PANG :roll:

Hadde du bare stygge venner du da? hehehe

Neiiii, uff. Milfer, uffffffff. Du får kose deg du som kan, er ikke noe kult å være ff om man er jente. Tøm og røm :sukk:

Jeg tror jeg forstår hvordan arrogant du er, jeg lurer på om du kanskje forstår når jeg tuller med deg? Også lurer jeg på om du ikke har noe liknende måte å være på. Arrogant kan også bety ganske mye rart, mange forskjellige måter å være arrogant på!

Jeg var nok lur som forelsket meg i en "taper" da,haha, ellers kunne vel jeg også blitt baksnakket!

Du får presentere deg samtidig som du sier hei vettøøø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gutt92

Nei haha.

Ja, haha. Liker å bare ta noen raske jeg, så bare drikke litt, eller bare mixe det og ta det med ro ;) Funker det og :)

Haha neinei! Noen veldig fine også, men er mer de desperate som er frampå, for å prøve å få seg noe :P

Haha, har allerede hatt et par sjanser, men med hu ene så drev jeg jo på med hu jeg likte, så måtte si nei.. Men så flytta hu da.. Ja er nok litt dritt for jenter vil jeg tro!

Jaja, har ikke tatt meg nær av noe du har sagt sålangt så:P

Jaja hehe :)

Haha, du var vel det :P Men populær/taper er egentlig bare bullshit.. man har forskjellige venner bare! Folk er forskjellige også!

Haha får vel det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som kan være litt kjedelig med sprit er rett og slett problemet med å dosere så man klarer å holde riktig nivå. Sjeldent at det går rett til helvete, men det skjer jo det og :P

Stakkars desperate jenter, jaja, det er vel nesten verre å være singel i USA med tanke på dates på ball andre ting. Sikkert kleint å gå alene! :skratte:

Det populær/taper-greiene er vel "verst" på ungdomsskolen i og med at de som er pene og utadvendte oppnår en status som ofte kommer litt brått på. Men på videregående er det nesten saga blott, da er det hvilke gjenger man havner i som bestemmer hvordan det sosiale livet ens er. Men det pleier å bli ganske bra da har jeg skjønt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Jaja ;) Men for min del da.. Så er det som øl :P blacker ikke ut eller noe.. Tåler det liksom :)

Haha ja! Men ordna meg dates jeg da :P Sjekk "bilder av kg-gutta" eller noe, så ser du.

Ja, forandrer seg med tiden ;) Var litt viktig på vgs'en min her og, men nå er de verste eksemplene ute av skolen, så er ganske fair nå! Og man blir litt mer voksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg har aldri blacket ut da, jeg har bare glemt pittelitt av kvelden ...av og til... :sjenert:

Synes det med dates virker litt kult, men det er kjedelig hvis man ikke får gå med en man liker. Var vel ikke veldig vanskelig for deg tenker jeg. Alle kompiser jeg har som har vært i USA har hatt ganske fine dates!

Er vel litt viktig på VGS'en her og, men jeg kjenner at jeg bryr meg svææært lite. :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Åjaa! Men sånn er jeg også, haha.

Ja! Men som regel sier jenta ja, da ;) Enkelt å få date der.. Spesielt som nordmann!!!

Hadde fin date jeg også :D Fy fan for noen tits, må jeg si...

Ja sjæl! Hører ikke til i en tapergruppe så bryr meg fint lite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fikk du se dem i sin helhet? De er vel kanskje ikke så prektige de amerikanske jentene? :ler:

Nei, kjipt å være det ass, men jeg opplever at de som blir stemplet som tapere er de som holder på med hasj ol. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

har bare sett på det nærmeste et strandbilde, og oi.. Sykt!!

Prektige? :P

Ja, sant! Skal innrømme at jeg røyka litt i usa.. men er da bedre å puffe en gang i blant i en liten periode enn å drikke hver helg og røyke hver dag ;) Har slutta da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...