Gå til innhold

Hjertesorg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliter veldig om dagen med ordentlig hjertesorg. Er blitt bedratt av typen min, som var å knullet en vennine av meg, som igjen er ilag med søskenbarnet mitt.. Vi har bestemt oss for å bare være venner for en stund, noe jeg egentlig syns er greit. Så får vi se hvordan det går med en ny start.

Egentlig så burde jeg jo vært forbannet på han, å ikke ville se han igjen. Men vi har hatt det så utrolig bra sammen det året vi har vært sammen. Har aldri følt noe slikt før. Vi har vært både bestevenner og kjærester. Så jeg vil virkelig prøve på nytt, men at vi tar det i et sakte tempo.

Men var ikke det jeg skulle fram til, nå sliter jeg veldig med mat lysten, har gått ned 3 kilo på litt under 2 uker, klarer ikke å spise, å når jeg spiser blir jeg så utrolig dårlig. Har også skreket til jeg har spydd.Så jeg lurer på om noen har noe tips til hvordan jeg kan få mat lysten tilbake igjen ? klarer rett og slett ikke spise, kjenner bare at jeg savner han så utrolig mye, å hvordan vi hadde det før. Å håper at det skal bli slik igjen. Er rett og slett psykisk og fysisk dårlig, har vondt i hele kroppen.

Lurte og på om noen vet om man kan sykemelde seg av slike grunner ? Syns det er så utrolig tungt å være på arbeid om dagene, å skal late som ingenting til kollegaene mine, når jeg hverken klarer å spise eller sove noe særlig. Er virkelig direkte ulykkelig sånn som situasjonen er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ikke la han holde deg tilbake. Gå på jobb og lev som normalt, ellers vil du bare synke lavere.

Et tips til å få i deg noe er å spise kun ting du har lyst på. Kake er bedre enn ingenting i det hele tatt.

Lag deg en stor kopp med te eller kakao. Gå på shopping med en venn, og gå på cafe eller resturant. Fortell hva du føler til en forelder eller slektning (god venn) som kan være sammen med deg. Ha "jentefest" med film og kosemat =)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men problemet er at jeg klarer ikke få ned noen ting, har prøvd å spise alt, kaker, alt som jeg til vanelig er skikkelig glad i. Men klarer to tre biter :-/

Jo, men alle "venninene" mine er begynt å være sammen med denne jenta. Enda de vet hva hun har gjort. Dem har til og med sagt det til meg at han har vært på henne, fordi de trodde han ikke hadde sagt det til meg. Å etter dette har de begynt å være sammen med henne hele tiden, er på fester ilag osv. Er ingen av dem som har spurt meg engang hvordan jeg har det, eller om jeg vil finne på noe. Å akkurat nå kjenner jeg ingen plasser at jeg vil være sammen med denne jenta hele døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men problemet er at jeg klarer ikke få ned noen ting, har prøvd å spise alt, kaker, alt som jeg til vanelig er skikkelig glad i. Men klarer to tre biter :-/

Jo, men alle "venninene" mine er begynt å være sammen med denne jenta. Enda de vet hva hun har gjort. Dem har til og med sagt det til meg at han har vært på henne, fordi de trodde han ikke hadde sagt det til meg. Å etter dette har de begynt å være sammen med henne hele tiden, er på fester ilag osv. Er ingen av dem som har spurt meg engang hvordan jeg har det, eller om jeg vil finne på noe. Å akkurat nå kjenner jeg ingen plasser at jeg vil være sammen med denne jenta hele døgnet.

Venner oppfører seg ikke sånn, så disse menneskene er ikke dine venner. Finn deg raskt nye venner! Ikke bruk tiden din på folk som aksepterer det denne jenta har gjort. Det er noe av det styggeste jeg har hørt.

to-tre biter av en skive litt oftere er bedre enn ingenting. Det går over, det kan jeg love deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Ikke sykemeld deg, det gir deg bare tid til å dyrke hjertesorgen. Det er forferdelig å ha det slik du har det, men gjør dine vanlige gjøremål, det blir bedre.

Jeg hadde ikke kunnet tilgitt noe slikt ... jeg synes du skal forsøke å legge hele fyren bak deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...