Gjest awsome Skrevet 5. august 2011 #21 Skrevet 5. august 2011 Herregud så slemme dere er mot fyren, han spør jo om råd. Han har ikke gjort noe galt. Det er helt normalt å bli tiltrukket av andre pene jenter/gutter selv om man er i et forhold. Hvis du har lyst til å be henne ut eller noe sånt, så må du først slå opp med dama. Eller så for du bare fortsette å beundre henne uten å røre 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #22 Skrevet 5. august 2011 Herregud så slemme dere er mot fyren, han spør jo om råd. Han har ikke gjort noe galt. Det er helt normalt å bli tiltrukket av andre pene jenter/gutter selv om man er i et forhold. Hvis du har lyst til å be henne ut eller noe sånt, så må du først slå opp med dama. Eller så for du bare fortsette å beundre henne uten å røre TS du er den eneste som forstår! Det er nok det klokeste, å beundre uten å røre;)
Gjest snoopy_93 Skrevet 5. august 2011 #23 Skrevet 5. august 2011 "Har du lyst har du lov, har du vett lar du vær" En enkel regel jeg har for meg selv.
Gjest nicola Skrevet 5. august 2011 #24 Skrevet 5. august 2011 *Riste på hodet* Her i livet velger man seg en partner. ELSKER den og verdestter den. Vi vil alle møte vakre mennesker, Men det betyr ikke noe mer enn akkurat det. Vi ser dem. Finito. Det er bare ett skall - Hun er lik inni som deg. Ikke la deg forføre. Lær deg å kontrollere dine følelser og lær deg å ha respekt ovenfor din partner.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #25 Skrevet 5. august 2011 tydeligvis med enn utseende du er tiltrukket av. Slik jeg ser det har du 2 valg. 1. ikke slå opp med damen din, dette innebærer at du respekterer og elsker den du er sammen med, og ikke gjør noe med din kollega, annet enn å forholde deg profesjonelt rundt henne. 2. du går fra damen din. I dette scenarioet kan du gjøre fremstøt og prøve deg frem med kollegaen din, om det ikke går - ja, da gikk det ikke. Men da har du også valgt bort din nåværende kjæreste, og hun er ikke noe som kan hukes inn igjen når det måtte passe deg. En slik type mann er jeg sikker på du ikke har lyst til å være. Så bestem deg før du gjør noe, man kan ikke få i pose og sekk om man ikke skal være en drittsekk, og det er ikke noe å trakte etter spørr du meg. Ha integriteten din i behold, den er kun din, og det er kun du som kan vedlikeholde den gjennom egne handlinger og væremåte. Kanskje let frem sangen fra henning kvitnes - evig eies kun et dårlig rykte :gjeiper: 2
Gjest SelvesteTerese Skrevet 5. august 2011 #26 Skrevet 5. august 2011 Jeg har vært i samme situasjon TS. Kjæresten min da, forelsket seg i ei annen jente, dumpet meg før han visste om hun var interessert eller ikke. For kjæresten din sin skyld, ikke knus hjertet hennes, det er ufattelig vondt å oppleve noe sånt. Hvis du absolutt skal gå i fra henne gjør det skikkelig, snakk med henne. Det er så klart normalt å se på andre og synes han/hun er flotte, vi er jo mennesker, men synes dama de fortjener bedre hvis det er slikt at du bare har tenkt å dumpe henne for noen du egentlig ikke kjenner. Hvem vet? kanskje denne jenta allerede har kjæreste? Sjekk fakta før du gjør noe så grusomt mot kjæresten din! stakkars jente 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #27 Skrevet 5. august 2011 TS her ja jeg har følelser for henne, og jeg har ikke gått fram enda. Derfor spør jeg om råd. Da må du jo spørre deg selv om du har nok følelser til å være i forhold med kjæresten din eller om det er noe annet som tilsier at dere ikke skal være i et forhold? Det blir litt vanskelig å skrive mer konkrete råd når du ikke skriver noe som helst om ditt nåværende forhold.
Gjest flow Skrevet 5. august 2011 #28 Skrevet 5. august 2011 Hvor jobber du hen da? Elsker utlandske hotte jenter, kanskje jeg kan hooke opp med dama
Gjest HunterLady Skrevet 5. august 2011 #29 Skrevet 5. august 2011 hahahah! Det var dagens.. Betyr det at hvis man ser et vakkert menneske, så skal man dumpe kjæresten, gi faen i alt annet og bare kjøre på??.. Uansett hvor pen hun er, så kommer du til å bli vant med trynet hennes til slutt. Haha, veldig sant. Uansett hvor pen kjæreste man har, så blir man lei. Vi mennesker er ikke skapt for å være med én og samme person hele livet. Jeg er sikker på at det går an å bli lei Jessica Alba og Brad Pitts utseende om man skulle leve med de hver eneste dag. Er vel derfor utseendet egentlig ikke har allverden å si. 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #30 Skrevet 5. august 2011 Jeg klarer fint å holde meg til en person hele livet.. Men det er vel forde jeg elsker min mann! 3
Gjest HunterLady Skrevet 5. august 2011 #32 Skrevet 5. august 2011 Jeg klarer fint å holde meg til en person hele livet.. Men det er vel forde jeg elsker min mann! Det vet du ingenting om. Du er mest sannsynlig ikke 99 år, og har ikke levd hele livet ennå.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #33 Skrevet 5. august 2011 Det vet du ingenting om. Du er mest sannsynlig ikke 99 år, og har ikke levd hele livet ennå. 2
B18 Skrevet 5. august 2011 #34 Skrevet 5. august 2011 du sier hun er kul og morsom! det betyr du har snakket med henne, men likevel du SÅ VET DU IKKE hvor dama kommer fraa...??wtf 1
Harmony Skrevet 5. august 2011 #35 Skrevet 5. august 2011 Synes at du skal tenke over om du virkelig er glad nok i dama di til å være i et forhold med henne. Dersom du vurderer å gå fra henne pga ei "dødshot" jente du knapt kjenner, synes jeg du skal gjøre det. Dama di fortjener noen som elsker henne. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #36 Skrevet 5. august 2011 du sier hun er kul og morsom! det betyr du har snakket med henne, men likevel du SÅ VET DU IKKE hvor dama kommer fraa...??wtf Vel, hun er ikke en robot da, hun snakker med folk, er blid og virker ganske snill og seff har hun hilsa på meg et par ganger. Så jeg vet hva jeg sier frøken smartie
Gjest HunterLady Skrevet 5. august 2011 #37 Skrevet 5. august 2011 Vel, hun er ikke en robot da, hun snakker med folk, er blid og virker ganske snill og seff har hun hilsa på meg et par ganger. Så jeg vet hva jeg sier frøken smartie Hmmm. Snodig.
Gjest ts Skrevet 5. august 2011 #38 Skrevet 5. august 2011 Spør henne hvor hun kommer fra da, er spent. Jeg er selv fra en av de landene du har ramset opp på lista di. 1
Gjest notts Skrevet 5. august 2011 #39 Skrevet 5. august 2011 Klarte å kalle meg for ts, men d r jg ike hehe 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #40 Skrevet 5. august 2011 Det vet du ingenting om. Du er mest sannsynlig ikke 99 år, og har ikke levd hele livet ennå. Jeg kan fortelle deg at, jo det vet jeg! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå