AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #41 Skrevet 5. august 2011 Jeg viste ikke at utseende betyr så mye ass! men det er nok bare du som ikke klarer å holde pikken din i ro. 1
Gjest Seniorita Skrevet 5. august 2011 #42 Skrevet 5. august 2011 Jeg viste ikke at utseende betyr så mye ass! men det er nok bare du som ikke klarer å holde pikken din i ro. Hehe, beste kommentaren i hele tråden. 2
Gjest Bond Skrevet 5. august 2011 #43 Skrevet 5. august 2011 Tråden ryddet for avsporinger og spekulasjoner Bond, mod
Gjest Linnea Skrevet 6. september 2011 #44 Skrevet 6. september 2011 Hun er sikkert en stygg BIMBOOOOO. ÆSJ JEG BLIR så sur. det beste er en naturlig jente med vanlige klær som har håret i strikk. hvorfor skal hun pynte seg?????????????????? for at mennene skal sikle etter henne
Gjest Linnea Skrevet 6. september 2011 #45 Skrevet 6. september 2011 og forresten sånne jenter har ikke vett i huet! hun er sikkert en stygg utlending som tror hun kan konkurere norske jenter
Gjest Jan Skrevet 6. september 2011 #46 Skrevet 6. september 2011 *Riste på hodet* Her i livet velger man seg en partner. ELSKER den og verdestter den. Vi vil alle møte vakre mennesker, Men det betyr ikke noe mer enn akkurat det. Vi ser dem. Finito. Det er bare ett skall - Hun er lik inni som deg. Ikke la deg forføre. Lær deg å kontrollere dine følelser og lær deg å ha respekt ovenfor din partner. Og hvem bestemmer at man skal leve slik?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #47 Skrevet 6. september 2011 Æsj, det er så guffent med kollegaer som sikler etter en. Jeg er i tjueårene, yngst og eneste jenta på jobb (de andre damene er nærmere eller over 50), har langt mørkt hår og ser greit ut. Kler meg selvfølgelig pent på jobb fordi jeg skal se profesjonell ut - ikke for å få gutta til å sikle. Er drittlei av mine mannlige kolleger som står og henger i døra mi og vil skravle, fortelle meg at de har trent og andre totalt irrelevante ting. Jeg smiler og svarer fordi jeg ønsker å være hyggelig mot kollegene mine, ikke fordi de har sjans. Arbeidsplassen er et uegnet sted å sjekke opp folk, det er skikkelig guffent fordi det blir ekkelt å avvise noen man må se hver dag. La dama di gå og hold deg unna kollegaen din.
Gjest Linnea Skrevet 6. september 2011 #48 Skrevet 6. september 2011 Sånne jenter som hu kollegan hans burde seriøst stikke til helvete!!! de stjeler mennene våre.
Gjest Jan Skrevet 6. september 2011 #49 Skrevet 6. september 2011 Sånne jenter som hu kollegan hans burde seriøst stikke til helvete!!! de stjeler mennene våre. Eller de kan komme hjem til meg, men bare når kona er borte
Gjest sexy Skrevet 6. september 2011 #50 Skrevet 6. september 2011 stil deg dette spørsmålet er du forelsket eller elsker du henne. er det bare den fuste så la det lige med tankene. den andre velger jeg ikke si noe på.
Gjest Trådstarter Skrevet 7. september 2011 #52 Skrevet 7. september 2011 Hallo TS her! Jeg viste ikke at tråden min lever fortsatt.. Vel følgende har skjedd: Jeg turte ikke å prate til henne medengang, men smilte osv, jeg merket at hun ble skikkelig plaga til slutt og hele situasjonen ble bare kleint. Vi hadde personalmøte, flere var tilstede før selve møtet begynte, og hun var en av dem. Jeg var ganske direkte og spurte om hun vil drikke vin med meg i et ell annet bar, sån at vi kan prate litt osv. Men JEG DREIT MEG UT! hun fortalte meg at arbeidsplassen ikke er stedet der man skal sjekke opp jenter, og at jeg har plaget henne lenge med blikkene mine som var rettet mot puppene og rumpa og de " frekke smilene" jeg sendte. Hun sa at hun tenkte flere ganger om hun kler seg utfordrende og hun synes det var veldig ekkelt at jeg så "intimt" på henne. ( hun kler seg helt normalt og med lite sminke) men ja det er så dritt å dra på jobb nå.. skulle ønske jeg aldri spurte
Gjest M0ntriark Skrevet 7. september 2011 #53 Skrevet 7. september 2011 Å innlede noe på jobb er det dummeste du kan gjøre. Hold deg unna er mitt råd.
Gjest Trådstarter Skrevet 7. september 2011 #54 Skrevet 7. september 2011 TS her ja montriak jeg dreit meg ut allerede. skulle ønske jeg kunne holde meg unna. men hun var for deilig, jeg kunne ikke holde meg. og det er faktisk hennes skyld at hun er så deilig, hvorfor kunne ikke hun bare gjort seg stygg? Nå er det ganske irriterende å være på jobb, jeg ble avvist og på en slem måte:(
Savagedlight Skrevet 7. september 2011 #55 Skrevet 7. september 2011 Nå er det ganske irriterende å være på jobb, jeg ble avvist og på en slem måte:( Sånn går det når man vil dumpe kjærstn for det "nyeste og beste" man ser. 1
Fluffe Skrevet 7. september 2011 #56 Skrevet 7. september 2011 TS her ja montriak jeg dreit meg ut allerede. skulle ønske jeg kunne holde meg unna. men hun var for deilig, jeg kunne ikke holde meg. og det er faktisk hennes skyld at hun er så deilig, hvorfor kunne ikke hun bare gjort seg stygg? Nå er det ganske irriterende å være på jobb, jeg ble avvist og på en slem måte:( Sånn går det når du oppfører deg som en dust mot dama di.
Mollypolly Skrevet 7. september 2011 #57 Skrevet 7. september 2011 håer du er 16 år, da er du unnskyldt... hvis ikke, så ønsker jeg deg lykke til i livet.. du kommer til å ende opp alene, og sigle på smårips når du er 50... Hvorfor er du sammens med kjæresten din, og hvorfor gidder hun være sammen med deg?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2011 #58 Skrevet 7. september 2011 Tror du ikke vi jenter ser kjekke mannfolk i ny og ne? Jeg skal love deg at vi ikke vurderer å dumpe typen når vi ser på andre gutter. Du kan ikke være mye glad i dama di... Snakk om å være naiv. Tror du virkelig ikke jenter kan være likedane som TS? Jeg har en kvinnelig kollega med mann og felles unge under 1 år. Hun regelrett sikler etter en av de mannlige kollegaene våre og bevisst setter opp vakter slik at hun kan jobbe med han. En dag hun ikke jobbet møtte hun 'tilfeldigvis' opp på jobben da hun visste at denne fyren sluttet, og de gangene hun har fått vite (gjennom 'uformell' prat på jobben) hva han skal i helgen,og om han skal ut hvor han skal dra, at hun har oppsøkt de plassene han har vært og nærmest trålet seg gjennom div utesteder kun for å finne han. Det har pågått såpass lenge at det er blitt direkte patetisk å se på. Jeg tror også at TS er et troll og at hele tråden her er fri fantasi.
Gjest Trådstarter Skrevet 7. september 2011 #59 Skrevet 7. september 2011 TS her Jeg kjenner gutter vedig godt. Alle blir mo i knærne når de ser deilige jenter som hun på jobben, og det er mange andre på jobben som beundrer henne. Det er fordi det rett og slett ikke er så mange pene damer her i norge, men heller hverdagslige treningsjenter med hestehale.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2011 #60 Skrevet 7. september 2011 Hun er sikkert en stygg BIMBOOOOO. ÆSJ JEG BLIR så sur. det beste er en naturlig jente med vanlige klær som har håret i strikk. hvorfor skal hun pynte seg?????????????????? for at mennene skal sikle etter henne Looooool 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå