Gå til innhold

Epilerte i annsiktet..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde mye lyse dunhår i annsiktet som jeg ville fjerne så jeg tenkte at epilator var tingen siden hårene ikke blir mørke av det.

MEN en ting tenkte jeg ikke på.. Hårene blir lengere og står i alle retninger..Trur de har blitt litt tykkere også.

Hva skal jeg gjøre? Er det noen måte å få fjernet hårene permanent? eller få det sånn som det var før.

Ser ut som jeg begynner å få lyst skjegg :(

Kan ikke fortsette med det heller, ødlegger huden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da blir det nok barbering/napping/voksing da... Sånn laser og sånt tror jeg bare funker (best) på mørke hår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er omvendt med napping. Er man heldig kan man skade hårsekkene litt, slik at det tar lang tid til det kommer hår igjen (om det kommer igjen i det hele tatt). Men tar tid da. Og ved napping/voksing/epilering så vil det jo ta lengre tid for håret å komme ut uansett, og hårene blir mykere enn ved barbering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårene blir ikke lenger og tykkere av epilering, så jeg tror du kan slappe helt av. Hårene blir tynnere og mykere for hver gang.

Hvis du har råd og skikkelig komplekser så bør du investere i laserbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke prøvd selv, men hadde laserbehandling for noen mørke hår, men synes ikke det funket så bra (har veldig solide tykke hår, og man må gjennom mqange dyre behandlinger). Holder meg til napping/voksing og av og til barbering...

Men er jo bedre å prøve enn å ikke prøve.

Hva med å gå til en hudklinikk el. og høre med de der om hva de tror vil funke best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...