Gjest Dunderungen Skrevet 5. august 2011 #1 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg var først ute med puberteten i klassen min, og hadde størst bryst på barneskolen. Når vi kom opp i ungdoms skolen, skøt de andres bryster ut, og mine ble mindre og mindre i forhold til andres. Når jeg begynte VGS, fikk jeg ofte kommentarer på at jeg hadde små bryster, beste venninna mi og hennes kjæreste var aldri redd for å si hva de mente om dem. Jeg gjemmer alltid brystene mine i store og posete klær, og hvis jeg skal bruke kjole eller noe, så bruker jeg helt syke push'upper, men det funker lite på meg. Så begynnte jeg å slanke meg, noe jeg angrer svært mye på.. Jeg mistet godt over 10 kg, og det vistes kjempe godt på brystene. De ble mindre. Min BH strl før var 85B og er nå 75B. Jeg fyller 19 i år, så har et år på å tenke godt igjennom om jeg skal eller ikke skal. Noen som har tatt silikon som kan dele litt? Priser o.l. Har vært innom nettsteder å sett, b.l.a http://www.ckl.no/Brystforstorrelse-Oslo.htm Men kom gjerne med tips. Hva var din grunn til å ta silikon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #2 Del Skrevet 5. august 2011 Tok mine på Fornebuklinikken, kostet meg 32800. Min svigersøster gjor veldig bra research før hun tok silikon, og valgte å bruke denne klinikken. Er derfor jeg også dro dit, fordi hun var veldig fornøyd med de. Jeg hadde helt fine pupper fra før, 70C. Men problemet var når jeg trener mye på sommer mnd gikk jeg ofte ned 1 og 2 størrelser i cup. Nå slipper jeg unna at puppene mister størrelsen selv om jeg trener mye, så jeg er veldig fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå