Gå til innhold

Brystløft


cuppyheart

Anbefalte innlegg

Hei hei. Lurte på om noen her inne har erfaring med brystløft? Jeg er en 65F så brystne er ikke kjempe store, men har en stor cup. Så hvis jeg evt skal ta et brystløft så er det uten å legge inn silikon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg tok et i juni i fjor, hadde og har fortsatt 70E. De ble sinnsykt flotte, jeg er veldig fornøyd. Arrene er nesten helt usynlige nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker sinnsykt flotte!! :D Hvilken klinikk brukte du? hvordan var det etter operasjonen ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokal klinikk, ganske ny og drevet av flere leger som til vanlig er på regionsykehuset her. Telemark. Han som opererte meg driver ellers med brystkirurgi på kreftavdeling. Har vært kirurg siden krigen på Balkan med masse erfaring derfra. Hyggelig skapning, rar, som de fleste leger.

Raskt og greit inngrep, jeg sov men hadde ikke narkose. Hoven i en ukes tid. Så litt rart og overdimmensjonert ut med det samme, men det gikk seg fint til.

Nøkkelhullsarr, altså slapp jeg arret under brystet, bare rundt brytstknoppen og ned. Ingen problemer.

Tok seks uker omtrent før de fallt ned fra halsen og dit de skal være... og før sårene ikke var så ømme mer. Nå er de flotte med oppoverknopp helt symmetriske og akkurat på riktig plass.

http://www.artisanplasticsurgery.com/before_after_pictures/breast_lift_implants_01a.jpg Dette ligner meg. Arrene mine er penere enn denne jenta, og hun har antakelig silikon. Jeg hadde mye brystvev selv slik at førbildet ikke stemmer helt, jeg var like slækk men ikke så flat. Resultatet er omtrent slik jeg ser ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Jeg vil følge med på denne tråden jeg. Skal forhåpentligvis da brystløft i januar/februar hvis alt går etter planen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så kjempe fint ut :) Håper flere kan dele sine erfaringer her. Snakket med flere som har fått silikon, men er jo ikke det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...