Gjest snoopy_93 Skrevet 4. august 2011 #1 Del Skrevet 4. august 2011 Hei! I går kveld når jeg skulle innta drømmeland og jeg stod å pussa tenner la jeg merke til at jeg har fått litt flass. Var et stort flak som jeg klarte å dele i mange små deler når jeg prøvde å fjerne det. Jeg gredde igjennom håret mitt i stad og det kom en del flass da også. (Brukte en fintagget kam for å fjerne noe av det.) Så lurer jeg på; Kan jeg ha begynt å flasse i hodebunnen fordi jeg har blitt solbrent? Jeg har bare sett at jeg har flass der hvor jeg har sideskille på hodet, og der var jeg litt solbrent for en uke siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 4. august 2011 #2 Del Skrevet 4. august 2011 Det går fint an å flasse i hodebunnen etter å ha blitt solbrent, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 4. august 2011 #3 Del Skrevet 4. august 2011 Ja, det er bare fordi du er solbrent i hodebunnen. Det går bort, så flasshampo er ikke nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. august 2011 #4 Del Skrevet 4. august 2011 Så bra Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå