Gjest Chevy Skrevet 4. august 2011 #1 Del Skrevet 4. august 2011 Heiii!! Jeg er dritredd.. Har oppdaga en kul i brystet,og området rundt virker sårt,gjør vondt når jeg presser på det. Ser også at en blodåre,en stor en har lagt seg over området.. Ser liksom omrisset av den som går over brystet.. Jeg må beroliges!!! Har jobbehelg og vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre.. Har tatt massemasse blodprøver,veldig mye omfattende blodprøver i det siste før jeg oppdaga denne kulen,og alt er bra.. Litt forhøyet senkning kanskje men ingen som passer til dette funnet her:( leukocyttene er bra.. Hmm.. Redd!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente, 15 Skrevet 4. august 2011 #2 Del Skrevet 4. august 2011 Hvor gammel er du? Hvis du fortsatt er i puberteten kan dette for skje. At puppene virker forskjellige eller at den ene har små kuler. Hvis du er redd og bekymret vil jeg anbefale å snakke med legen din, for å få et korrekt svar på hva dette kan være! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #3 Del Skrevet 4. august 2011 Er den vond skal det ikke være noe å bekymre seg for. Da dreier det seg sannsynligvis om hormonelle forandringer i brystet. Når det er sagt skal man alltid gå til lege ved funn av kuler i brystet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 4. august 2011 #4 Del Skrevet 4. august 2011 Er 23.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå