Gå til innhold

Jeg hater BERLIN

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gøy å gå inn på en diskusjon av typen "jeg HATER", og så få så mange gode tips om opplevelser i Berlin. Skal dit straks, og gleder meg masse :gjeiper: Takk for gode reisetips!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Berlin er langtfra favoritten, men er ikke med på å svartmale byen. Den har sin sjarm, om enn noe traust.

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne annet enn at alle dere som sier dere hater Berlin ikke har vært der midt på sommeren, med stekende sol og 27 grader. Leid sykkel og bare dratt din vinden fører dere. Rodd i den lille innsjøen i Tiergarten, drukket prosecco på restauranten ved vannkanten. Spist deilig mat på en uterestaurant, kjøpt et par kalde pils på en kiosk og drukket dem sakte midt på et torg og bare kikket på livet.

Nei, det har dere garantert ikke.

• Liker 1
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Nå, hva mener dere som nå har vært der i etterkant av denne tråden?

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Berlin = hipsterby

Men geez så deilig tyske gutter er.

Skrevet

Nå, hva mener dere som nå har vært der i etterkant av denne tråden?

Jeg likte meg! Var der bare i 2 dager, så det gikk fort, men fikk da både shoppet, spist sinnsykt god mat, Segway-sightseeing og tuslet i finværet langs restene av muren.

Skrevet

Ah, jeg savner Berlin! Håper på en liten tur på sensommeren :)

Skrevet

har vært der to ganger og kan bare si at jeg elsker berlin! så mye å se og gjøre!! mye god og billig mat!!! eneste jeg kan anbefale er å ikke gå midt i sommeren!!! :D

• Liker 1
Skrevet

har vært der to ganger og kan bare si at jeg elsker berlin! så mye å se og gjøre!! mye god og billig mat!!! eneste jeg kan anbefale er å ikke gå midt i sommeren!!! :D

Vi var der midt på sommeren og det var virkelig helt fantastisk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...