AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 HerreGud for en forferdelig stygg, grå og kjedelig by. Jeg har aldri sett så mye graffiti, ghetto og søppel i gatene i hele midt i liv. Det eneste positive med byen må være alle barene og utestedene, men jeg drikker ikke alkohol så jeg hadde ikke en dritt å gjøre etter å ha sett alt det en "må" se de førset 36 timene 4
Gjest MorAase Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Lar meg stadig "imponere" over at det finnes mennesker som er så fantasiløse at de klarer å kjede seg i millionbyer. 26
Gjest Vettel Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Godt vi er forskjellige. Til TS: Hva har du gjort i Berlin i de hele 36 timene du har vært der? (regner med minst 8 timer søvn, så 28 timer i våken tilstand).
Gjest Kim Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Jeg synes Berlin var fantastisk. Så mange hyggelige småsteder, masse butikker fra prada til loppis og vintage. utrolg zoo og flotte museum.
Lunivere Skrevet 4. august 2011 #7 Skrevet 4. august 2011 Are you kidding me? Berlin er den mest fantastiske byen jeg noen gang har besøkt! Kunne godt tenkt meg å bo der. 3
Aubree Skrevet 4. august 2011 #8 Skrevet 4. august 2011 Are you kidding me? Berlin er den mest fantastiske byen jeg noen gang har besøkt! Kunne godt tenkt meg å bo der. HELT enig :D Utrolig bra by :D 3
Kosemose Skrevet 4. august 2011 #9 Skrevet 4. august 2011 Jeg synes Berlin var fantastisk. Så mange hyggelige småsteder, masse butikker fra prada til loppis og vintage. utrolg zoo og flotte museum. Så enig! Fantastisk zoo beste jeg har vært i, og fantastisk by. Jeg dro dit uten spesielle forventninger, og ble helt frelst! Digger Berlin!! 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #10 Skrevet 5. august 2011 Godt vi er forskjellige. Til TS: Hva har du gjort i Berlin i de hele 36 timene du har vært der? (regner med minst 8 timer søvn, så 28 timer i våken tilstand). Var der i 5 dager. Besøkte alle severdighetene, museer, kino, konsert. Berlin har ikke en drit å by på som andre storbyer har. Europa generelt er kjedelig og Berlin er den kjedeligste av alle storbyene vi har.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #11 Skrevet 5. august 2011 Så enig! Fantastisk zoo beste jeg har vært i, og fantastisk by. Jeg dro dit uten spesielle forventninger, og ble helt frelst! Digger Berlin!! Zoo'et er middelmådig, og Berlin har knapt flere innbyggere enn Tokyo's største tbane-stasjon har av daglig besøkende. Utrolig kulturløs, grå og kjedelig by. Dere som synes Berlin er så artig og flott kan umulig ha vært utenfor Europa. 1
Havtorn Skrevet 5. august 2011 #12 Skrevet 5. august 2011 Fantastisk! ENDELIG flere som meg der ute! Berlin er en trist by, finnes så mange levende, vakre byer der ute! Joda, klarer noen å trives der så for all del, men den ene uka jeg rallet rundt i Berlin var nok min livstidskvote. 3
Nebel86 Skrevet 5. august 2011 #13 Skrevet 5. august 2011 Er enig der. Veldig spennende by til å begynne med, men etter å ha vært der 5-6 ganger på et år så ble det plutselig veldig trist. Synes ikke byen har noe sjarme, folk er innadvente og sure, spør man noe på engelsk får man alltid svar på tysk selv om vedkommende kan snakke engelsk (forsøker å snakke tysk, men noen ganger må det gå på engelsk), virker som om tyskere tror de er overlegne andre land. Men et pluss for at det er mange bra konserter der og barer, som White Trash
Gjest uAnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #14 Skrevet 5. august 2011 Jeg liker heller ikke Berlin...
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #15 Skrevet 5. august 2011 Dette samsvarer ikke med min opplevelse av Berlin. Har vært der en håndfull ganger gjennom snart 20 år og elsker byen. Den har alt fra det hypermoderne vest til det slitte, brune og skitne øst. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #16 Skrevet 5. august 2011 Dette samsvarer ikke med min opplevelse av Berlin. Har vært der en håndfull ganger gjennom snart 20 år og elsker byen. Den har alt fra det hypermoderne vest til det slitte, brune og skitne øst. "HYPERMODERNE?" Hvor i alle dager var du? Si meg hvilke områder du i berlin du var i som var hypermoderne.
Rosalie Skrevet 5. august 2011 #17 Skrevet 5. august 2011 Bra vi menneske er ulike. Sjølv synst eg Berlin er ei herleg perle, som eg gjerne reiser tilbake til. Men så har eg knapt vore i ein by eg ikkje finn særs fascinerande, då. Eg elskar rett og slett byar, eg. 2
Gjest padawan Skrevet 5. august 2011 #18 Skrevet 5. august 2011 bra vi er ganske ulike. eneste jeg ikke likte med Berlin var at det ikke var et skikkelig definert bysentrum. med tanke på at det er en "by" (Stadtmitte) som er smeltet sammen med forstader er vel det kanskje ikke så rart.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #19 Skrevet 5. august 2011 Det blir hva til man gjør det til selv. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #20 Skrevet 5. august 2011 "HYPERMODERNE?" Hvor i alle dager var du? Si meg hvilke områder du i berlin du var i som var hypermoderne. Sony Center for eksempel.. http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_Center http://www.free-photos.biz/images/architecture/buildings/thumb/berlin-sony_center-1.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå