AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #1 Del Skrevet 4. august 2011 Den siste uka (muligens ukene) har jeg lagt merke til at jeg har en kul i hodet. Jeg har ikke hatt den før. I begynnelsen så tenkte jeg at det kanskje var en stor kvise eller noe, men den har ikke blitt mindre eller forsvunnet i løpet av uka. Kulen står en del ut og er vel 1-2 cm i diameter. Når jeg tar på er det litt ømt, men ikke vondt. Jeg har ikke slått meg i hodet, så det er neppe en sånn kul. Noen som aner hva dette kan være? Er det normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeCup Skrevet 4. august 2011 #2 Del Skrevet 4. august 2011 Samboeren min har et par fettkuler på hodet. Men de er ikke ømme. De har vært der i flere måneder. Legen sier det ikke er noe vits å ta de bort, da de ikke er sjenerende. Kan kanskje være en fettkul? Sikkert ikke så dumt å komme seg til legen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #3 Del Skrevet 5. august 2011 Ja, det kan jo være en fettkul. Har hatt en kul som muligens var en fettkul (den var i alle fall helt ufarlig) under foten. Denne måtte opereres vekk da det gjorde vondt å gå på den. Har vurdert å gå til legen, men tenkte å drøye det i noen uker sånn i tilfelle den skulle forsvinne av seg selv.. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå