Lise79 Skrevet 22. november 2003 #1 Del Skrevet 22. november 2003 Hei Jeg og min kjære har aldri tidligere brukt leketøy utenom massasjeolje + skjerf til å binde hverandre med. Har nå tenkt til å kjøpe litt mere avansert, men tør ikke ta for hardt i. Hva bør jeg kjøpe som "nybegynner" på det området? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 23. november 2003 #2 Del Skrevet 23. november 2003 Hva med å kjøpe en vibrator til deg som han kan bruke på deg? Jeg vil for eksempel anbefale denne. Ellers har de ofte ukens tilbud som ofte er for både ham og henne.. Som for eksempel dette settet. Lykke til og god fornøyelse! :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 23. november 2003 #3 Del Skrevet 23. november 2003 Du kan jo også se om du finner noe her: http://www.kvinneguiden.no/sex/butikk.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ch@rmille Skrevet 23. november 2003 #4 Del Skrevet 23. november 2003 Er du nygebynner vil jeg kanskje foreslå noe helt enkelt. Min første vibrator var en helt nøytral vanlig en. Ellers er dobbelt vibratorene bra, stimulerer bpde skjede og klitoris, men det er stor forskjell på de og vanskelig å finne en som virkelig er bra Gjerne er de dyre best. Eller en G - orm. Antagelig den vibratoren det er snakket mest om... Ligger tester her, da kan du jo lese litt om hvordan de forskjellige fungerer: Linken er slettet. Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #5 Del Skrevet 23. november 2003 Oj!! Glemte denne: http://shop.erotikknett.no/ let til du kommer til Pulsatron kit (ligger under vibratorer...) Garantert suksess, og kan brukes på mange måter... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise79 Skrevet 23. november 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 23. november 2003 Takk for gode svar!!! Skal vurdere å prøve noen av dem =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå