AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #1 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg har min beste venn i min partner og ektemann. Vi har felles interesser, ønsker oss barn sammen - har kyss, mye hudkontakt, komplimenter, deler gode måltid, har gode samtaler i hverdagen. Vi koser oss også med vin, teater og film. Jeg syns han er rålekker, og jeg vet jeg elsker ham. Vi krangler ikke, men har vært uenige om ting - og snakket oss gjennom det. Min opplevelse er at vi kommuniserer bra (og rolig) om egne ønsker, og behov. Vi tar hensyn til hverandre i planleggingen av sosiale ting, og hva vi vet den andre liker (dolokket ned, kalde øl i kjøleskapet, klær i skittentøyskurven osv). Fra flere har jeg hørt at det er når man krangler lidenskapen kommer frem. Lurer på om det er noe galt med oss siden vi ikke krangler? Kan vi være for konfliktsky begge to? (Eller for lite lidenskapelige?) Er det "sunt" å krangle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #2 Del Skrevet 4. august 2011 Ja, du tenker for mye. Folk er forskjellige, og det er ikke alle par som krangler i den forstand at stemmer heves og usakligheter fremmes. Vær fornøyd med forholdet ditt, som høres veldig godt ut, og drit i hva andre sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå