Gjest Gjeest1 Skrevet 4. august 2011 #1 Del Skrevet 4. august 2011 hei, jeg har hatt en svært merkelig følelse i kroppen den siste uken. Det føles som kroppen min letter, lik den følelsen som kommer i det et fly letter. Den sitter heller ikke hodet men i hele kroppen, følelsen varer kanskje bare i ett sekund, men den kommer flere ganger i løpet av en time. Hva kan dette komme av? er det stress? noen som har opplevd lignende? Jeg spiser og drikker som normalt og har ikke gjort noe spesielt som jeg kan tenke at følelsen kanskje kommer av. Begynner å bli litt bekymret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revenka Skrevet 4. august 2011 #2 Del Skrevet 4. august 2011 hei, jeg har hatt en svært merkelig følelse i kroppen den siste uken. Det føles som kroppen min letter, lik den følelsen som kommer i det et fly letter. Den sitter heller ikke hodet men i hele kroppen, følelsen varer kanskje bare i ett sekund, men den kommer flere ganger i løpet av en time. Hva kan dette komme av? er det stress? noen som har opplevd lignende? Jeg spiser og drikker som normalt og har ikke gjort noe spesielt som jeg kan tenke at følelsen kanskje kommer av. Begynner å bli litt bekymret Har du røyka? :gjeiper: Ja det er en rimelig vanlig følelse å få når man er høy. Ellers så kan det sies at innenfor yoga er man klar over at celler flyter, og at man kan noen ganger kjenne sine egen celler, og dermed kan man føle et "løft" DET er ikke farlig i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #3 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg vil tro det lett kan komme av stress, lavt blodtrykk eller kanskje du spiser for lite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå