Gjest Gjest Skrevet 4. august 2011 #1 Del Skrevet 4. august 2011 Er inne i en periode hvor jeg er litt trøtt og lei, og har vært litt vanskelig og lite engasjert. Jeg føler da at mannen min fort trekker seg litt tilbake for å la meg få pusterom. Godt det, men nå tenkte jeg faktisk å ta et tak selv og kanskje overraske han litt?... Sprite opp forholdet/ekteskapet.... Hva gjør du for å få en ekstra piff på sexlivet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria M Skrevet 4. august 2011 #2 Del Skrevet 4. august 2011 Vi tar altid romantiske turer. Enten det skal være en weekend tur i utlandet, eller kort romantisk tur ut i byen og deretter hjem til kos Men det viktigste er å komme bort fra den gamle skjederlige rutinen. Nå er jo en perfekt årstid til å sitte ute og tilbringe tid sammen. Det er foresten ganske flott at mannen din har forståelse for hvordan du føler i perioder. Skjenner selv mange som nettopp har problemer med dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2011 #3 Del Skrevet 4. august 2011 Takk for svar. Men jeg tenker mer på hverdagen. Pga skole, sfo, barnehage stengt osv. har vi ikke fått mer enn en uke ferie sammen iår. Men det går greit det. Vi har heller ikke mange muligheter for barnevakt. Så vi trenger nok noe som kan få oss ut av den vanlige tralten på en hverdag etter barna er i seng? eller når de er ute å leker? Setter pris på små tips som er med på å skape bittelitt mer spenning i hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #4 Del Skrevet 4. august 2011 Skjederlige Skjenner. Kjedelige. Kjenner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 4. august 2011 #5 Del Skrevet 4. august 2011 Denne vil jeg følge med på! Jeg er i litt samme situasjon som deg, TS. Jeg kjenner hverdagen har slått inn litt hardt i det siste og at sexlysten har blitt litt dempet. Så jeg er også litt nyskjerrig etter å finne på ting som kan gi oss en extra hverdagsgnist og mer sengekos Men å kjøpe nytt snasent undertøy er alltid en høydare 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMSSF Skrevet 4. august 2011 #6 Del Skrevet 4. august 2011 Nytt undertøy, romantisk middag, hvis en av dere har eget kontor, en av dere melder dere syk og besøker den andre på jobb... ta litt inspirasjon fra filmer, jaja, det er MAX klisje, but still KOS DERE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå