lakk Skrevet 4. august 2011 #1 Del Skrevet 4. august 2011 Hei jeg har i det siste 2 eller 3 månende lagt merke til brunt blod ved dag 4 og 5 av mensenperioden,noen som har det samme??som har det sånn...håper på svar;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lakk Skrevet 4. august 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 4. august 2011 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinta Skrevet 4. august 2011 #3 Del Skrevet 4. august 2011 Det er bare delvis størknet mensblod som har ligget litt lengre i vaginaen før det har kommet ut, ikke farlig. Mange som opplever det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. august 2011 #4 Del Skrevet 4. august 2011 Det vil jeg anta er ganske så normalt, fordi det er på slutten av mens og blodet er da gamlere, altså ikke så ferskt. Jeg blør rødt og friskt på dag 1 og 2, dag 3 dabber det av og de siste dagene er det bare brunt og lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lakk Skrevet 4. august 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 4. august 2011 Det vil jeg anta er ganske så normalt, fordi det er på slutten av mens og blodet er da gamlere, altså ikke så ferskt. Jeg blør rødt og friskt på dag 1 og 2, dag 3 dabber det av og de siste dagene er det bare brunt og lite. takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeCup Skrevet 4. august 2011 #6 Del Skrevet 4. august 2011 Ja det er i de aller fleste situasjoner helt normalt. Jeg begynte å få det helt plutselig en periode og ble litt skremt. Hadde aldri hørt om det før og syns det var veldig ekkelt og ubehagelig å snakke med noen om. Da jeg begynte å bli veldig bekymret bestilte jeg time hos gynekolog. Hun sa det var helt normalt og tok en del tester av meg. Det var ingenting galt. Etter at jeg byttet til minipille har det gitt seg. Jeg prøvde flere forskjellige prevensjonsmidler før jeg ble kvitt det. Er litt usikker på om det har noen sammenheng. Men hvis du er bekymret syns jeg du uansett skal kontakte gynekolog for å ta de testene gynekologen mener er greit å ta. Vi er så forskjellige alle sammen, så min erfaring trenger ikke være en forklaring på din. Du trenger ikke være flau, er flere ganger jeg har lest her om andre som har brunaktig blødninger, så du er ikke den eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente,15 Skrevet 4. august 2011 #7 Del Skrevet 4. august 2011 Dette er helt normalt! Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men det skal vel egentlig ikke spille noen rolle! Det brune blodet er grunnet at du er i slutten av menstruasjonen. Da blør du mindre, og det vil derfor kanskje størkne litt og få en slags brunfarge! Når du blør mindre, bruker også blodet lenger tid på å "komme seg ut" og da kan det størkne litt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå