Gå til innhold

mamma nekter å hjelpe meg mere

monjanse

Anbefalte innlegg

hun sier at nå skal vi ikke gjøre mere, selv om jeg er veldig depprimert. neste besøk til psykriateren er i oktober, men det er for lenge å vente syns jeg. jeg går ikke på antideprisiva, bare på antiangst medisiner og jeg har en indre uro som ikke vil gå vekk. selv om jeg gikk ned på 5 miligram abilify så gikk ikke uroen vekk. jeg skader meg selv og kveler meg selv til jeg blir rar i hodet fordi jeg ikke har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du?

Kanskje du skal gå til fastlegen din, og få et hastevedtak hos psykiatrien? Beklageligvis må man være sterk, for å være syk her i landet. Jeg ville i alle fall vært 100 % ærlig med legen, og forklart hvordan du har det. Kanskje dere kan finne medisiner sammen, som kan hjelpe deg til du får hjelp hos psykiatrien.

Du får holde ut, og kjempe for den hjelpen du har behov for. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er 25 år, så må du faktisk klare dette selv. Jo lenger du legger byrden på moren din, jo større sannsynlighet er det at du drar med deg henne ned i den psykiske sykdommen. Hun er helt sikkert helt utslitt av å måtte ta ansvaret for ditt liv, og nå må hun begynne å ta ansvar for og passe på sg selv.

Har du ikke fast poliklinisk psykolog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Monjanse!

I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Lykke til.

Tråden stenges.

Mvh Kråkesaks, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...