Gå til innhold

HVa skjer med meg? MEnsen uteblir, nesten ihvertfall


fionel

Anbefalte innlegg

JEg skulle hatt mensen 1 August, men den kom aldri. JEg var nettopp ute og fløy en flytur på over 20 timer( kan dette spille inn)? Det som også er merkelig er at jeg for 2 uker siden hadde bitte små blødninger, altså det var på en måte litt blod i utfloden. Dette varte vel i 2 dager, også ble det helt borte..

Nå sitter jeg her som ett stort spørsmåltegn, hva i alle dager er dete for noe :S JEg pleier også å ha litt mensensmerter i dagene før mensen, men ikke noe denne gang.

Noen som har noen ideer om hva dette kan være? Er jeg bare overhysterisk, eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går du på p-piller eller annen prevensjon? Dette er ganske vanskelig å svare på, ettersom du utelater endel detaljer. Om du ikke går på noen form for prevensjon eller medisiner burde du kanskje komme deg til lege så fort som fy for å få sjekket dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går ikke på noe prevensjon nei, har fortsatt ikke fått mensen, men jeg har bestemt meg for å vente ut måneden og se, dersom jeg får det innen da, vil jeg kontakte legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gravid?

Gått mye ned i vekt i det siste?

Har gått opp! HAr vært undervektig lenge, og har brukt det siste halvåret på å gå opp i vekt.. Gravid var noe som slo meg også, men er det vanlig med bitte litt blødning da? Hadde veldig oppblåst mage her forrige dagen, men nå har den gått litt ned igjen.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De små blødningene kan ikke ha vært festesmerter da? Hvis du har hatt ubeskyttet sex? (Siden du skriver at du ikke bruker prevensjon). Tror noen kan få sånne bittesmå blødninger.

Du burde ta en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, nå ble jeg litt bekymret her. Leste litt rundt på nettet nå, etter tidlige symptomer på graviditet, og jeg har en god del av symptomene( Selvom de er forskjellig fra person til person) Tror jeg skal ta en test ikveld eller i morgen. MEn uff, jeg tror jeg kommer til å bli litt skuffet/tom om den er negativ.. PÅ en måte..

JEg har samboer, og hadde sist ubeskyttet sex mellom 9 og 23 juli. FIkk mensen forrigegang 1 Juli, har ikke sett noe til den etter det. Å gud nå begynner det å gå litt rundt for meg oppi hodet mitt her! SKulle egentlig ut ikveld, men har allerede avlyst, sånn itilfelle.

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville tatt en graviditetstest. Småblødninger rundt tiden for eggløsning, manglende mens og ubeskyttet sex... Mye som tyder på at du kan være gravid, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt en test, og skal ta den i morgen tidlig. (Er jo best med morgenurin) Så får vi vente og se, egentlig er det greit uansett hva utfallet er.. Er jeg gravid, så vil det bare bli glede. (litt omgjøring av planer vel og merke) Og er jeg ikke det, ja da venter vi som planlagt ett par år til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...