Gå til innhold

candida overvekst

Gjest meg

Anbefalte innlegg

hei hvist du har candida så hvil jeg fortele deg at low fat raw food virker

virker bedre en en hvanlige candida dieten som en innerholder mye sukker.

tipse er i to ukker holdeg veke fra fett så gå til spise 10% fett

fett skal ikke spises samen med karbodriater.

kan hende går gjør det same med kokt mat er usiker.

regel spis ren mat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh? For det første vil du bli tatt mye mer seriøst dersom du lærer deg å skrive norsk og for det andre så skal man følge legens råd når man er på Candidadiett. Ikke et eller annet forum-menneskes påstander.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh? For det første vil du bli tatt mye mer seriøst dersom du lærer deg å skrive norsk og for det andre så skal man følge legens råd når man er på Candidadiett. Ikke et eller annet forum-menneskes påstander.

fordet fuste så er det ikke en påstand men erfaring

beklage at jeg sier det men mange leger er dume på det felte

men jeg er enig om det oppsøke lege i tilfele

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordet fuste så er det ikke en påstand men erfaring

beklage at jeg sier det men mange leger er dume på det felte

men jeg er enig om det oppsøke lege i tilfele

Mange leger er dumme på mange felter, men de som først klarer å komme opp med diagnosen Candidainfeksjon er de man faktisk skal høre på. Ikke sånne som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange leger er dumme på mange felter, men de som først klarer å komme opp med diagnosen Candidainfeksjon er de man faktisk skal høre på. Ikke sånne som deg.

på vider gånde var jeg ekstremt trøt

dorligere på skolen en hva jeg hvar tidliger

og plager med diare og forstopelse

jeg klart fikse på de problemene tidligere og det er ikke take hvere legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herrejemini, alle disse diettene! Ikke sånn, ikke det, ikke det og det sammen, ikke traderida...

Om noen bare kunne finne selve årsaken til sopproblemene! Så kunne man kanskje funnet en behandling som faktisk tar bort problemet uten å måtte gå på en pinefull/kostbar diett. Dermed hadde vi sluppet alle disse som påstår at det og det kostholdet "virker på aaalt."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at candida lever av sukker? Jeg er ganske sikker på at jeg har lest det, og at soppen på en måte lurer deg til å tro at du trenger søtsaker, så den får mer næring... Utifra det, burde det jo være ganske enkelt å holde seg unna problemer, ved å spise lite søstsaker.

Jeg forstår ikke helt poengen med denne tråden da... Første innlegget er jo helt merkelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at candida lever av sukker? Jeg er ganske sikker på at jeg har lest det, og at soppen på en måte lurer deg til å tro at du trenger søtsaker, så den får mer næring... Utifra det, burde det jo være ganske enkelt å holde seg unna problemer, ved å spise lite søstsaker.

Jeg forstår ikke helt poengen med denne tråden da... Første innlegget er jo helt merkelig.

Da er vi to!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herrejemini, alle disse diettene! Ikke sånn, ikke det, ikke det og det sammen, ikke traderida...

Om noen bare kunne finne selve årsaken til sopproblemene! Så kunne man kanskje funnet en behandling som faktisk tar bort problemet uten å måtte gå på en pinefull/kostbar diett. Dermed hadde vi sluppet alle disse som påstår at det og det kostholdet "virker på aaalt."

jeg er faktisk enig med deg nå er jeg tilhenger av mat er medisin

med det så mener jeg ikke dropp legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hode seg under sukker er umulig det er sukker i alt

og hjernen er avhengi av suker lose

så det blir et problem det er en lik om det oppforbi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hode seg under sukker er umulig det er sukker i alt

og hjernen er avhengi av suker lose

så det blir et problem det er en lik om det oppforbi

Du veit at det finnes en god del forskjellige sukkertyper, og at ordet "sukker" som oftest blir bruk om rafinert sukker, som da er det mest brukte (og ikke veldig bra for kroppen), eller?

Det går helt fint å holde seg unna sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo:

unnskyld meg men, hæ?

“How to Beat Candida: Understanding the Real Issue”

jeg sier det i gjen leg den inn på google

så forstår du bedre hva jeg snaker om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du veit at det finnes en god del forskjellige sukkertyper, og at ordet "sukker" som oftest blir bruk om rafinert sukker, som da er det mest brukte (og ikke veldig bra for kroppen), eller?

Det går helt fint å holde seg unna sukker.

sukker er sukker nor det kommer til sont

men ja det er ikke bra med rafinert sukker

jeg har gåt på ant candida dieten og den hade ingen efekt før jeg brukte natur medisiner

nå prøver jeg den andre vegen og jeg får forter resultater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

“How to Beat Candida: Understanding the Real Issue”

jeg sier det i gjen leg den inn på google

så forstår du bedre hva jeg snaker om

Lær deg rettskriving, så skjønner folk hva du skriver. Det er det som var poenget til personen som da "Hæ?".

Forøvrig så ser jeg ikke poenget med denne tråden. Ja, Candida kan kureres med Candidadiett, og Candidadiett er da blant annet sukkerfri. Er det noe nytt?

Det at du skriver så innmari dårlig norsk gjør det vanskelig å ta det du skriver seriøst, og jeg stiller meg ihvertfall tvilende til det du sier. Jeg stoler mer på hva leger sier om dette. Nå har jeg levd så tett på en person som har gått på Candidadiett at jeg vet hva det innebærer, og hva det ikke innebærer, at jeg ikke tar hva som helst for god fisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...