Gå til innhold

Tannverk

Vimsa_85

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har den siste tiden gått med tannverk i en tann som jeg har borret i tidligere (for tre-fire måneder siden). Når jeg borret den tidligere var det et ganske stort hull i den, på grensen til at den måtte rotfylles.Nå har jeg altså fått sinnsykt tannverk. Jeg har vært hos tannlegen, men han kan ikke se noe galt med tannen; jeg har ikke rotbetennelse og fyllingen er hel og fin. Han forsøkte å legge et fluorbelegg på tannen for å se om dette kunne roe den ned, men uten at det hjalp. For et par dager siden var jeg hos tannlegen igjen. Han borret da opp tannen for å se hvordan det så ut inni den, men alt så bra ut. Han la i noe "antibakterielle greier", og fylte igjen midlertidig for å se om det kunne hjelpe. Nå har jeg nesten enda mer tannverk enn jeg hadde tidligere.

Er det noen som har vært borti noe slikt tidligere? Aner ikke hvorfor tannen ikke vil roe seg, og syns det er rart at tannlegen sier at alt ser så normalt ut og ikke kan finne ut hvorfor jeg har så tannverk.

Erfaringer tas i mot med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 paracet og 1 ibux hjelper mot smertene. Jeg hadde nok ringt en annen tannlege og fått en second opinion. Alt kan da ikke være bra om du fortsatt har vondt vel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...