Gjest Ulla Skrevet 4. august 2011 #1 Del Skrevet 4. august 2011 Er det normalt? Flere som har det sånn? Jeg har hørt at det kan være vanlig etter man har født, men det er nå snart 1 år siden. Det er spesielt vondt når han knuller meg hardt, men det har ikke vært sånn før. Han har jo ikke plutselig blitt kjempestor for meg liksom. Burde jeg gå til legen eller....? hilsen meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #2 Del Skrevet 4. august 2011 Sikkert på at du ikke har hemoroider.....??? Jeg opplevde det samme som deg for noen år siden og da hadde jeg ikke hemoroider. Men etter et par måneder da den vokste seg større og kom til syne, fant jeg ut hvorfor jeg hadde så vondt når han tok meg bakfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulla Skrevet 4. august 2011 #3 Del Skrevet 4. august 2011 Sikkert på at du ikke har hemoroider.....??? Jeg opplevde det samme som deg for noen år siden og da hadde jeg ikke hemoroider. Men etter et par måneder da den vokste seg større og kom til syne, fant jeg ut hvorfor jeg hadde så vondt når han tok meg bakfra det har jeg ikke tenkt på. men det er ikke vondt hele tiden da, kun når han gjør det hardt. vet ikke jeg altså. kanskje jeg skal gå til legen å få en sjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pratesyk Skrevet 5. august 2011 #4 Del Skrevet 5. august 2011 syns det er vondt og ubehagelig uansett jeg.. har ikke hemoroider, men vondt uansett.. tror det er ganske vanlig.. er mange nerver og muskler som holder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå