Gå til innhold

Hvilken drøm måtte du oppgi?

Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Jeg fikk alt som jeg ville, jeg....... :D Det var en drømmedag!

Ville kanskje bedt enda fler gjester, om det hadde vært plass til fler.... Men jeg rakk jo knapt snakke med de som var der så,........

Mannen ønsket seg trompet-spill i kirken. Det ble fløyte i steden, men vi var fornøyde med det! Spes siden d var en overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmen måtte være å ha enya til å synge i kirken! Eller at jeg selv hadde en så vakker stemme så jeg kunne sunget for min kjære selv.

Åsså ville jeg hatt den første hunden vår som brudesvenn..måtte dessverre gi den bort for 1 år siden...men vet ikke om det er lov med hund i kirken :D

Men den aller største drømmen hadde vært at de tre besteforeldrene mine som ikke lever lenger kunne få oppleve meg som brud :grine: --Men da snakker vi way-beyond urealistisk kanskje :roll:

..ellers så får jeg det som jeg vil, bare begrenset av kronasjene.

beskjeden jeg fikk var.."jeg har fridd..du gjør resten" Og det gjør jeg mer enn gjerne :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vi hadde et veldig rimelig bryllup, noe som gjorde at vi også måtte kutte ned på en del ting i forbindelse med bryllupet.

Dette er noe av det som vi måtte droppe:

-Leie av gammel bil (fornøyd med den vi hadde, men det ble ikke det samme)

-Solo-sang i kirken

-Egen kokk til å lage maten vår

-Flere middagsgjester

-Bryllupsreisen ( :cry: )

-Flere oppsatser laget av blomsterbutikken til både kirke og lokale

-Farging av hår i forbindelse med brudepynting

-Kjøp av ordentlige sko

Det er mange småting vi måtte kutte ut, men det gjorde forsåvidt ikke bryllupet noe dårligere heller da. Men en drøm jeg hadde da jeg var liten var vår bryllup med hvitveis i brudebukett, i håret og som pynt... Slik ble det ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte oppgi drømmen om hest og vogn fra kirken. Det regnet helt frem til vielsen.. Men det var ikke det værste. Det kunne ha vært mye verre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...