Gjest neroguilt Skrevet 3. august 2011 #1 Del Skrevet 3. august 2011 Helluen. Sitter her å leser noen sider i Allers; nytt liv uten melk og brød. Kjenner meg så igjen, dette med syltynn over alt utenom magan. Ser jo ut som jeg er 4 mnd på vei o.O Alltid hatt problmer med magan, vondt, treg, oppblåst etc. Står det at å kutte ut melk og brød gjorde denne dama frisk. Så tenkte jeg sku teste ut...MEN, vellagrede oster feks, neh? Liker liksom kun en ost, noen tips? Forstår jeg det rett at det er helkorn eller hva pokker, som er bra? Hm, noen her inne som har litt tips og råd etc? Takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #2 Del Skrevet 5. august 2011 Alle leger fraråder sterkt å slutte med brød og melk dersom det ikke er mistanke om allergi. Faren for at du etter hvert blir intolerant er stor dersom du kutter ut viktige bestanddeler av kosten. Ta kontakt med lege, så finner han ut hva som er galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå