Gjest Chevy Skrevet 3. august 2011 #1 Del Skrevet 3. august 2011 for mitt eget vedkommende ser jeg tvserier dagen lang slik at hodet mitt skal slippe og tenke på ting.. jeg lever meg liksom inn i seriene.. på en måte:/ akkuratt nå har jeg en jeg liker og sovne til, og ser på med en gang jeg står opp og hele dagen.. trener også mens jeg ser den:P er så glad når jeg slipper og være alene med tankene mine.. hva gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emm Skrevet 3. august 2011 #2 Del Skrevet 3. august 2011 Å flykte inn i tvserier er en svært dårlig måte å takle problemet på. Har du prøvd å skrive ned tankene dine? For meg er det greit å få organisert tanker på papiret, så er de ute av verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 3. august 2011 #3 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg trener de bort.. eller leser en bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 3. august 2011 #4 Del Skrevet 3. august 2011 Hmm, jeg vet hva du mener, jeg også hater å være alene med tankene mine Men - kommer du deg ut og er sosial regelmessig? Det er kjempeviktig for psyken din å være med andre mennesker og flytte fokus vekk fra seg selv og vonde tanker. Men, når det gjelder metoder for å distrahere seg selv når man er alene, så pleier jeg å: Lese (særlig på sengen; klarer ikke å sovne hvis jeg ikke leser meg i søvn) Drive med hobbyen min (tegning) Gjøre litt av alt mulig på en gang (tegne/lese mens tv'en står på i bakgrunnen og et par chattevinduer og en haug med faner står åpne) Ringe noen, evt be folk komme på besøk Leke med katten min Høre på musikk og lage super awesome spillelister Spille dataspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revenka Skrevet 3. august 2011 #5 Del Skrevet 3. august 2011 Å flykte fra seg selv - sine tanker og meninger er IKKE bra! Det kan føre til psykiske problem senere. Første skritt på veien mot en god selvfølelse og lykke er å bli skikkelig kjent med seg selv - deretter må man akseptere seg selv og til slutt omfavner du deg selv og blir glad i deg selv. Dette er en prosess, men det starter med å bli kjent med seg selv. Å være alene med seg selv og sine tanker er svært viktig i selvutvikling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #6 Del Skrevet 3. august 2011 Å flykte fra seg selv - sine tanker og meninger er IKKE bra! Det kan føre til psykiske problem senere. Første skritt på veien mot en god selvfølelse og lykke er å bli skikkelig kjent med seg selv - deretter må man akseptere seg selv og til slutt omfavner du deg selv og blir glad i deg selv. Dette er en prosess, men det starter med å bli kjent med seg selv. Å være alene med seg selv og sine tanker er svært viktig i selvutvikling. Mener du å bli så godt kjent med seg selv at man dissekerer hvert eneste personlighetstrekk? Alle tankene? Det gjør i hvert fall meg gal. Jeg tror egentlig at de som ikke er så voldsomt bevisst på seg selv er de lykkeligste menneskene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idakaroline Skrevet 3. august 2011 #7 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg pleier å bruke musikk - enten må det var rolig musikk eller så må det være skikkelig hard rock/metal. Kommer egentlig litt an på hvordan jeg føler meg og hvilke tanker jeg vil flykte fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 3. august 2011 #8 Del Skrevet 3. august 2011 Mener du å bli så godt kjent med seg selv at man dissekerer hvert eneste personlighetstrekk? Alle tankene? Det gjør i hvert fall meg gal. Jeg tror egentlig at de som ikke er så voldsomt bevisst på seg selv er de lykkeligste menneskene. dette er jeg enig i, jeg tenker for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. august 2011 #9 Del Skrevet 3. august 2011 Meditasjon. Eg kan anbefale eit kurs i det. Då lærer ein teknikker for å tømme hovudet heilt for tankar. Etterkvart vil ein til dømes kunne meditere seg i søvn i staden for å ligge vaken heile natta over teite tankar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #10 Del Skrevet 3. august 2011 Det er forskjellige måter å flykte på. Jeg har flyktet i 20år. Det er fordi jeg er for feig til å ta tak i det som ligger i sekken min. Jeg er for "hard" til å snakke med noen og for feig til å innse hvilken retning dette vil føre meg. Jeg oppsøker ekstreme forhold så godt som mulig i mine gråeste stunder. Det beste av dem er når det blåser mye, da drar jeg ut med båten og føler meg levende igjen når jeg hører skroget skrike på bølgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 3. august 2011 #11 Del Skrevet 3. august 2011 Det er forskjellige måter å flykte på. Jeg har flyktet i 20år. Det er fordi jeg er for feig til å ta tak i det som ligger i sekken min. Jeg er for "hard" til å snakke med noen og for feig til å innse hvilken retning dette vil føre meg. Jeg oppsøker ekstreme forhold så godt som mulig i mine gråeste stunder. Det beste av dem er når det blåser mye, da drar jeg ut med båten og føler meg levende igjen når jeg hører skroget skrike på bølgene. hørtest helt fantastisk ut det med båten! jeg kan legge til at jeg alltid har på en bordvifte om natten, slik er det noe lyd når jeg sover også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 3. august 2011 #12 Del Skrevet 3. august 2011 Liker å ta meg en løpetur. Med andre ord så løper jeg bokstavelig talt vekk fra alt. Eller så stikker jeg en tur innom KG av alle ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #13 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg sover. Utrolig hvor mye jeg kan sove når ting blir litt tøft. Og får jeg ikke sove, så sitter jeg her og på andre forum og skravler skit... bare for å slippe unna litt. Men blir jeg for oppslukt av denne sovende tilstanden, tar jeg tak og stikker til skogs og blir der til jeg føler meg sterkere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #14 Del Skrevet 3. august 2011 hørtest helt fantastisk ut det med båten! jeg kan legge til at jeg alltid har på en bordvifte om natten, slik er det noe lyd når jeg sover også.. Det er deilig å gjøre noe som får deg til å føle deg levende når du egentlig ikke lever men går som en skygge av livet på en endeløs vei av utfordringer. Jeg er ekstrem i mine metoder, men for meg fungerer det. Men jeg kan ikke anbefale andre å gå i mine spor, men jeg kan anbefale andre å gjøre noe som får dem til se forbi blokkeringene og ut i det fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 3. august 2011 #15 Del Skrevet 3. august 2011 Liker å ta meg en løpetur. Med andre ord så løper jeg bokstavelig talt vekk fra alt. Eller så stikker jeg en tur innom KG av alle ting. jeg har så lyst til og kunne løpe, tror jeg hadde brukt det som terapi.. er overvektig og skal ned i vekt, jeg er streng med lavkarboen og trener.. lite resultat, mistenker at det labre humøret har med det og gjøre.. en dag vil jeg løpe.. løpe fra alt men til alt likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idakaroline Skrevet 3. august 2011 #16 Del Skrevet 3. august 2011 jeg har så lyst til og kunne løpe, tror jeg hadde brukt det som terapi.. er overvektig og skal ned i vekt, jeg er streng med lavkarboen og trener.. lite resultat, mistenker at det labre humøret har med det og gjøre.. en dag vil jeg løpe.. løpe fra alt men til alt likevel.. Jeg også har det slik. Noen ganger vil jeg bare løpe og løpe helt til kroppen ikke orker mer. Det har aldri skjedd før, men tanken streifer meg ganske ofte. Jeg liker spesielt godt tanken på å løpe i regnvær. Grunnen til det er fordi at jeg innbiller meg at regnet vil skylle bort de dumme tankene. Men som jeg skrev tidligere, så er det musikk jeg bruker mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 3. august 2011 #17 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg også har det slik. Noen ganger vil jeg bare løpe og løpe helt til kroppen ikke orker mer. Det har aldri skjedd før, men tanken streifer meg ganske ofte. Jeg liker spesielt godt tanken på å løpe i regnvær. Grunnen til det er fordi at jeg innbiller meg at regnet vil skylle bort de dumme tankene. Men som jeg skrev tidligere, så er det musikk jeg bruker mest. det hørtest fantastisk ut.. jeg har en drøm nå, om og kunne løpe og løpe, i regnvær det får være målet mitt hehe! jeg har alltid vært tankefull, og villet flykte fra hodet mitt, men i det siste har det vært ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #18 Del Skrevet 4. august 2011 Å flykte fra seg selv - sine tanker og meninger er IKKE bra! Det kan føre til psykiske problem senere. Første skritt på veien mot en god selvfølelse og lykke er å bli skikkelig kjent med seg selv - deretter må man akseptere seg selv og til slutt omfavner du deg selv og blir glad i deg selv. Dette er en prosess, men det starter med å bli kjent med seg selv. Å være alene med seg selv og sine tanker er svært viktig i selvutvikling. eller kansje man trenger å flykte fra seg selv for å overleve. selv ser jeg samme filmene om og om igjenn og spille tv-spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 4. august 2011 #19 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg: a) drikker b) holder hjernen min opptatt c) sover d) har sex Den dagen ingen av de funker, er vel den dagen det tørner fullstendig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 4. august 2011 #20 Del Skrevet 4. august 2011 Musikk Biljard dataspill Sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå