Gjest Carleigh-Ann Skrevet 13. august 2011 #42 Skrevet 13. august 2011 - lipgloss - skolekritt (sånne hvite lakrispinner) - senga mi - hotel cæsar - musikk - bringebær - caprisonne appelsinsaft
mysan Skrevet 13. august 2011 #43 Skrevet 13. august 2011 Kaffekoppen om morgenen før jeg setter i gang med dagens gjøremål. Jeg KAN godt være uten, det er mest for kosens skyld. En vanesak mer enn en avhengighetssak. Ellers er jeg nok litt avhengig av internett og tv, selv om jeg klarer meg fint uten det også. Man har da bøker og andre ting å ta seg til. Tror ikke jeg har noe stort avhengighetsgen verken i den ene eller den andre retningen.
H3idi Skrevet 13. august 2011 #45 Skrevet 13. august 2011 Pepsi max internett Spotify TV Mobilen Trollungene mine, + pusegutten vår.
Gjest boblebrus Skrevet 13. august 2011 #47 Skrevet 13. august 2011 Alenetid (veldig viktig) Snus Internett Nok søvn Resten som kaffe, sjokolade osv er ikke noe jeg føler meg fysisk avhengig av, men mer som en luksus jeg kan forsyne meg ganske grovt av hvis jeg får muligheten
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #48 Skrevet 13. august 2011 Snus Brus Bollemus Haha, neida. Ikke den siste iallefall
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #51 Skrevet 14. august 2011 Jeg er avhengig av piller, alt av benzoer går ned. Jo mere, jo bere.
Fanderay Skrevet 14. august 2011 #52 Skrevet 14. august 2011 Vann, må ha vann det kan ikke erstattes med juice, brus, saft etc. Dagens første kaffekopp Nyheter
Gjest Linda sofie Skrevet 14. august 2011 #53 Skrevet 14. august 2011 ipod røyk mobil håndkrem tyggis/drops my dog vann
Gjest SelvesteTerese Skrevet 14. august 2011 #54 Skrevet 14. august 2011 Jeg er avhengig av å vite hva klokka er. Jeg må alltid å mobilen med meg, på høyre side, eller så er jeg i ferd med å frike ut! Det samme med internett
Kristina Skrevet 14. august 2011 #55 Skrevet 14. august 2011 Jeg er avhengig av ørepropper om natta! Har blitt veldig vant til å sove med det og klarer meg nesten ikke uten. Men så er det ganske mye bråk der jeg bor, da. Om dagen er jeg avhenging av solbriller, vet ikke om jeg har sensitive øyne eller om jeg bar har vent meg selv til å bruke det. Og concealer under øynene!
Wonders Skrevet 17. august 2011 #56 Skrevet 17. august 2011 (endret) hvitost og kjøttpålegg concealer under øynene! iPoden min facebook ( jupz, ingen vits å late som noe annet ) kan jeg si dette oxo??? Endret 17. august 2011 av Wonders
2shy Skrevet 18. august 2011 #57 Skrevet 18. august 2011 hvitost og kjøttpålegg concealer under øynene! iPoden min facebook ( jupz, ingen vits å late som noe annet ) kan jeg si dette oxo??? Wow, fantastisk video
caro90 Skrevet 30. august 2011 #58 Skrevet 30. august 2011 Internett kan sitte times vis, og blir stresset og får ikke å sovet på natten. noe som går ut over på dagen som kjøre timen på kjøreskolen*gulp* om jeg ikke er nervøst fra før av. internett er jeg avhenging av, hjelper ikke at pcen er av og får ikke sovet og går inn på nett igjen >_<..
Gjest Solmåne Skrevet 1. september 2011 #59 Skrevet 1. september 2011 Jeg må si at jeg er utrolig avhengig av tyggis. Har omtrent vokst opp med den i kjeften, mye på grunn av at pappa er avhengig også. Jeg blir rastløs hvis jeg ikke har tyggis, begynner å tromme på ting, tygge på gjenstander uten at jeg legger merke til det, blir faktisk helt i fra meg. Om jeg legger merke til at jeg er tom, så går jeg omtrent på veggene...
camze Skrevet 1. september 2011 #60 Skrevet 1. september 2011 Er avhengig av telefonen min og pcn min! Og bøker, godis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå