Skylines Skrevet 3. august 2011 #22 Skrevet 3. august 2011 Så mange som er avhengig av Pepsi max! Er avhengig fysisk av cola og snus, ellers så er det vel Angry birds..
Gjest Koseklumpen Skrevet 4. august 2011 #23 Skrevet 4. august 2011 Røyk og internett er jeg avhengi av.
Gjest Consensio Skrevet 4. august 2011 #27 Skrevet 4. august 2011 hva er du avhengig av hver dag? *iPoden min - må høre på musikk og spille scrabble hver dag *Røyk - røyker ikke mye, kan fint gå en dag uten røyk, men jeg blir skikkelig grinete hvis jeg vet at jeg ikke har tilgang på røyk. *Fotoapparatet mitt. Det MÅ være med meg over alt, hvis ikke føler jeg meg helt naken.
Gjest Katten. Skrevet 4. august 2011 #28 Skrevet 4. august 2011 Sex Ro nok til å finne ut av egne tanker Det er vel mine største laster.
Sweetpea25 Skrevet 4. august 2011 #30 Skrevet 4. august 2011 Av spiselige ting er jeg avhengig av sjokolade og Coca cola.. (Det må jeg ha hver dag!) Ellers er jeg avhengig av familie& kjærestepus! Og internett. For tiden er jeg også avhengig av Marioparty 8 på Wii
Jordbæra Skrevet 4. august 2011 #31 Skrevet 4. august 2011 Søvn og stillhet. Føler meg naken uten mobilen om jeg skal til byen Internett!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #32 Skrevet 13. august 2011 Å være alene mye søvn pepsi max internett solkrem å ha det relativt ryddig hjemme Ha kontroll på økonomien venner og familie god mat og godteri kamera torrents aviser mobil telefonens miulighet til å skru av lyden mobiltelefon kvinneguiden leppepomade dekkstift osv osv.. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #33 Skrevet 13. august 2011 -Snus -arkade spill eller strategispill før jeg legger meg (varierer mellom suduko,kabal, puslespill, mobilspill ) -kaffe -internett
Gjest Raindrops Skrevet 13. august 2011 #35 Skrevet 13. august 2011 Sett bort i fra mat, søvn og andre åpenbare ting, så er det nok bare mangel på nikotin og internett som gjør meg rastløs og irritabel. Ja, og sex da. Enten det er med meg selv eller andre.
Tjuagutten Skrevet 13. august 2011 #36 Skrevet 13. august 2011 Fotball, mat, vann/øl, fotball, internett, gode venner.. Kjedelig men sant
Giacomo_P Skrevet 13. august 2011 #37 Skrevet 13. august 2011 Cigaretter Brus Kvinner Musikk Kundskab Poesi Skjønnhet + en øl eller et glass vin i løbet av døgnet (ikke fysisk avhengighet, altså)
venus_ Skrevet 13. august 2011 #38 Skrevet 13. august 2011 - Tine iskaffe - kaffe - sjokolade - kjæresten - under eye concealer - leppepomade - internett - å lese meningsløse blogger - Skruf tranebær - mobil - trafikantapp, facebookapp og lignende på mobilen
smalls Skrevet 13. august 2011 #39 Skrevet 13. august 2011 - røyk¨ - mobilen - hunden min - lypsyl - mye søvn - bite negler - solkrem - data
Gjest Iah Skrevet 13. august 2011 #40 Skrevet 13. august 2011 Internett. Hvis man ser bort fra basale behov som mat, vann, søvn osv, er det bare mangel på internett som stresser meg skikkelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå