Kråkesaks Skrevet 3. august 2011 #21 Skrevet 3. august 2011 Jeg husker en Anders for noen år tilbake. Velkommen hit! Nicket kan byttes, men det bestemmer du selv.
juliane Skrevet 3. august 2011 #22 Skrevet 3. august 2011 Jeg må innrømme at jeg mentalt omtrent hadde trykket på rapporteringsknappen i det jeg la merke til nicket til den som hadde opprettet tråden. Var 100% sikker på at dette var noen som var ute etter å provosere og lage kvalm. Er forsåvidt enig med prinsippet om at ABB ikke skal få ødelegge noens navn, men jeg tipper Anders vil få det mye triveligere på KG med et annet nick. Dumt å bruke mye verdifull diskusjonserergi på å måtte forklare/forsvare nicket sitt i hver eneste diskusjon. Velkommen skal du uansett være! 3
Parelius Skrevet 3. august 2011 Forfatter #23 Skrevet 3. august 2011 Jeg føler meg velkommen allerede og er glad for at det ble en liten diskusjon ut av dette.
Gjest Seniorita Skrevet 3. august 2011 #24 Skrevet 3. august 2011 (endret) Jeg heter Anders B og det er ikke noe jeg kan gjøre noe med! Men jeg ser poenget til noen, kanskje jeg burde bytte til A og så etternavnet mitt? Går det an å redigere det i profilen eller må jeg lage en ny? Ikke bry deg om folkene som sier at du må bytte nick AndersB. Når du er her på KG må du nesten regne med at uansett hva du gjør eller sier, så er det noen her inne som kommer å hakker og surmule over det. Det er trist det som har skjedd med ungdommene på utøya og i Oslo, men det er ikke din feil at han heter det samme som deg, right? Nei, kall deg for det du vil du og velkommen til Kvinneguiden! Endret 3. august 2011 av Seniorita 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #25 Skrevet 3. august 2011 Ja man må jo absolutt ha sitt eget navn som nick
Gjest Seniorita Skrevet 3. august 2011 #26 Skrevet 3. august 2011 Ja man må jo absolutt ha sitt eget navn som nick :roll: 1
Parelius Skrevet 4. august 2011 Forfatter #27 Skrevet 4. august 2011 (endret) Jeg husker en Anders for noen år tilbake. Velkommen hit! Nicket kan byttes, men det bestemmer du selv. jeg fant det gamle nicket mitt nå "Anders26år" men jeg kommer ikke til å bruke det noe mere Og takk! Endret 4. august 2011 av AndersB
Yme Skrevet 4. august 2011 #28 Skrevet 4. august 2011 (endret) Når det er så kort tid etter, og nicket er opprettet i dag så vil jeg anbefale det, jo. Jeg kjente selv at jeg fikk hjertet i halsen da jeg så dette nicket, for ts sin egen del og hva slags spontane reaksjoner han får bør han bytte. Fordi man med det samme kobler navnet med ABB. Det koster ikke så mye når han bare har lagt ut ett innlegg her inne. Det er ditt problem. Fyrn må få hete hva han vil, da det åpenbart ikke er ment som noen form for krenkelse mot folk... Du burde gjøre noe med holdningene dine. Det er noe som heter "Det er tanken som teller" og det gjelder ikke bare når man gir en dårlig gave. Ta deg sammen... Du kan ikke regne med at folk skal gå på tå for å passe på at ingen blir støtt. Edit: Dette innlegget er rettet mot alle som mener at det er grusomt at fyrn kaller seg AndersB, og ikke bare personen jeg siterte. Endret 4. august 2011 av Yme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå