Cava Queen Skrevet 8. august 2011 Forfatter #41 Skrevet 8. august 2011 De derre facebook-folka må da få med seg at det ikke funker og ta de til etteretning, slik at de setter det tilbake slik det var. Hva er vitsen med å introdusere en endring som ikke fungerer???? Så får de heller lansere det på nytt når det er uten tull og feil.
Gjest Coarvi Skrevet 8. august 2011 #42 Skrevet 8. august 2011 Hvordan få tilbake den gamle chatten: trykk på den lille pila under chatkolonnen, knappen heter skjul sidepanel. Eventuelt gjør nettleser-vinduet mindre til chatkolonnen forsvinner og blir til den gamle chaten.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #43 Skrevet 8. august 2011 Hvordan få tilbake den gamle chatten: trykk på den lille pila under chatkolonnen, knappen heter skjul sidepanel. Eventuelt gjør nettleser-vinduet mindre til chatkolonnen forsvinner og blir til den gamle chaten. Den gamle chatten kommer ikke tilbake bare fordi man skjuler sidepanelet. Den bare legger seg ned på linja frem til du åpner den igjen. Zoom ut gjør at man ser flere på lista, men det er fortsatt det nye systemet med blanding av frakobla og tilgjengelig.
Gjest Coarvi Skrevet 8. august 2011 #44 Skrevet 8. august 2011 Den gamle chatten kommer ikke tilbake bare fordi man skjuler sidepanelet. Den bare legger seg ned på linja frem til du åpner den igjen. Zoom ut gjør at man ser flere på lista, men det er fortsatt det nye systemet med blanding av frakobla og tilgjengelig. Jeg får hvertfall tilbake den gamle chaten (med avatarene til venstre i vinduet, som viser tilkoblede venner, ikke frakoblede), hvis ikke hadde jeg jo ikke anbefalt det... Mulig jeg ikke forstår hva du mener?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #45 Skrevet 9. august 2011 Jeg får hvertfall tilbake den gamle chaten (med avatarene til venstre i vinduet, som viser tilkoblede venner, ikke frakoblede), hvis ikke hadde jeg jo ikke anbefalt det... Mulig jeg ikke forstår hva du mener? Ja de avatarene til venstre i vinduet kommer når man lukker sidebaren, men der vises uansett bare 20 stk. Og det som var på den gamle chatten var jo at når man åpner rullevinduet nederst til høyre så fikk man se ALLE som var online, markert enten med grønn prikk eller halvmåne, når man NÅ åpner rullevinduet igjen etter å ha skjult det så er det jo ikke sånn. Da står det jo som diskutert ellers i tråden her.. "den gamle chatten" er altså ikke bare de der avatarene til venstre, men hvordan kontaktene er når man åpner rullevinduet/sidebaren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå