Aubree Skrevet 4. august 2011 #21 Skrevet 4. august 2011 Åå den irriterer meg sånn den nye chatten. Før hadde jeg bestandig 30-50 stk pålogget. Nå har jeg 5-6 stk. Og ingen av de som er pålogget er de jeg bruker å snakke med eller kommentere spesielt mye på sidene demmers. De jeg brukte å chatte masse med, og skrive til på siden til, DE står alltid som avlogget. Ingen av de bruker msn noe særlig, men en dag snakket jeg med hun ene der, og hun sa hun var masse på facebook, men jeg får hun bare som avlogget i listen. Jeg sto også som avlogget hos henne. De har nå kommet opp med masse rart de facebook hjernene, men denne tok kaka. "Gjøre det enkelt for oss" lissom. Jaja det er jo forsåvidt ganske enkelt, nå som man slipper å chatte med noen
Troilltøva Skrevet 4. august 2011 #22 Skrevet 4. august 2011 her får du den gamle varianten tilbake http://www.facebook.com/pages/Se-hvordan-du-f%C3%A5r-den-gamle-chat-igen/140918885991042
loffen Skrevet 4. august 2011 #23 Skrevet 4. august 2011 her får du den gamle varianten tilbake http://www.facebook.com/pages/Se-hvordan-du-f%C3%A5r-den-gamle-chat-igen/140918885991042 Fy faen så mye dritt som popper opp fra den siden der! Hvordan i svarte får jeg det bort igjen!! ?
Gjest padawan Skrevet 5. august 2011 #25 Skrevet 5. august 2011 Fy faen så mye dritt som popper opp fra den siden der! Hvordan i svarte får jeg det bort igjen!! ? haha. det er en grun til at jeg aldri klikker meg inn på sånne sider på Facebook.. uansett hvor mye jeg vil ha tilbake den gamle chatten.
Gjest Heloise Skrevet 5. august 2011 #26 Skrevet 5. august 2011 Jeg hater den nye chatten. Jeg brukte FB chat sjeldent, men nå kan den jo ikke brukes lenger i det hele tatt. Hurra for ubrukelige "oppgraderinger" som alltid!
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #27 Skrevet 5. august 2011 Jeg har lest et eller annet sted (husker ikke hvor og finner ikke saken igjen!) at "nå skal chatten bli slik at det blir enklere for deg å kontakte de du snakker mest med" ... Det tyder jo på at det er de du chatter oftest med som alltid står der da.. Men hvordan de velger ut de andre er jeg mer usikker på.
Cava Queen Skrevet 5. august 2011 Forfatter #28 Skrevet 5. august 2011 Jeg har lest et eller annet sted (husker ikke hvor og finner ikke saken igjen!) at "nå skal chatten bli slik at det blir enklere for deg å kontakte de du snakker mest med" ... Det tyder jo på at det er de du chatter oftest med som alltid står der da.. Men hvordan de velger ut de andre er jeg mer usikker på. Har også lest det... Men det stemmer ikke med min liste - halvparten av de jeg har chattet med er aldri på lista. Og jeg chatter med såpass få at det er lett for meg å vite om de er der eller ei. Men det er jo egentlig ikke noe problem. Vil jeg sende en melding til en venn så går jeg jo bare på profilen til vedkommende, er han/hun pålogget så blir det jo chat uansett. Jeg må ikke ha den lista for å finne folk.
Cava Queen Skrevet 5. august 2011 Forfatter #29 Skrevet 5. august 2011 Jeg hater den nye chatten. Jeg brukte FB chat sjeldent, men nå kan den jo ikke brukes lenger i det hele tatt. Hurra for ubrukelige "oppgraderinger" som alltid! Du kan jo chatte med folk uten at de er på den lista. Det er bare å sende melding det.... Men det jeg egentlig synes er mest irriterende er at melding og chat nå er det samme. Før sendte man melding og det ble som en slags mail. Også var chatten separat. Likte det bedre.
Sophia. Skrevet 5. august 2011 #30 Skrevet 5. august 2011 Jeg har alle jeg chatter fast med på listen, og ellers har jeg bare folk jeg har hatt litt kontakt med ellers på Facebook. Altså ikke på chat, men på meldinger o.l. Så hos meg ser det ut som den har valgt ut i fra hvem jeg har kontakt med. Jeg syns dette er kjempeirriterende. Før den nye chatten kom hadde jeg de jeg snakker fast med i en egen gruppe, slik at de alltid var lett tilgjengelig uansett. Nå syns jeg det er kjemperotete og uoversiktlig. Er jo et stykke for seg selv hvis man vil chatte med noen som ikke er på listen... Dessuten er det jo greit å ha en liten oversikt over hvem som er pålogget og ikke. Syns chatten fungerte fint slik den var før!
Gjest Coarvi Skrevet 5. august 2011 #31 Skrevet 5. august 2011 Jeg synes det er utrolig at noe så stort som Facebook greier å lage en så fantastisk elendig chat-løsning! Blir helt imponert over oppdateringene deres som går fra dårlig til verre. Betaler de virkelig noen for å lage rævva oppdateringer???
Gjest Heloise Skrevet 5. august 2011 #32 Skrevet 5. august 2011 Du kan jo chatte med folk uten at de er på den lista. Det er bare å sende melding det.... Men det jeg egentlig synes er mest irriterende er at melding og chat nå er det samme. Før sendte man melding og det ble som en slags mail. Også var chatten separat. Likte det bedre. Dette er jeg klar over, og ja det synes jeg er irriterende også.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #33 Skrevet 5. august 2011 Du kan jo chatte med folk uten at de er på den lista. Det er bare å sende melding det.... Men det jeg egentlig synes er mest irriterende er at melding og chat nå er det samme. Før sendte man melding og det ble som en slags mail. Også var chatten separat. Likte det bedre. Ja det er bare å sende en melding, men det som er poenget med en chat - sånn jeg ser det - er at man skal kunne se hvem som er pålogga og kunne kontakte noen FORDI vedkommende er pålogga bare for å sitte å slarve litt. Er det noen jeg må gi en beskjed til e.l så er det jo bare å sende en melding, men chatten har en litt annen funksjon syns jeg. Derfor er det håpløst opplegg.
Gjest ~Good&Bad~ Skrevet 5. august 2011 #34 Skrevet 5. august 2011 Den nye chatten er elendig ja. Men hos meg står de oppført etter navn... Men chatter ikke så ofte jeg da.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #35 Skrevet 5. august 2011 Den nye chatten er elendig ja. Men hos meg står de oppført etter navn... Men chatter ikke så ofte jeg da. De står oppført etter navn (altså alfabetisk) hos alle. Spørsmålet er hvorfor de som står der står der. Hvorfor akkurat disse 25 (eller hos noen 20) (det går visst litt på hva slags nettleser du har det antallet - på jobb har jeg 25, hjemme bare 20)
Aubree Skrevet 5. august 2011 #36 Skrevet 5. august 2011 De står oppført etter navn (altså alfabetisk) hos alle. Spørsmålet er hvorfor de som står der står der. Hvorfor akkurat disse 25 (eller hos noen 20) (det går visst litt på hva slags nettleser du har det antallet - på jobb har jeg 25, hjemme bare 20) Jo større skrift i nettleseren, jo mindre folk på lista. Den står jo vanligvis på 100% i skriftstørrelse. Jeg bruker å ordne mye mindre skrift,feks 60% og da dukker nå i det minste mange fler opp på listen. Men de jeg aller helst vil snakke med, står bare som frakoblet hos meg, og jeg står også som frakoblet hos dem. Vitsen med det lissom
Cava Queen Skrevet 6. august 2011 Forfatter #37 Skrevet 6. august 2011 Men de jeg aller helst vil snakke med, står bare som frakoblet hos meg, og jeg står også som frakoblet hos dem. Vitsen med det lissom Må man ikke selv velge at man vil være tilgjengelig da? Står man som frakoblet så er man vel ikke tilgjengelig da? Og har valgt det selv? Trodde jeg da....
Aubree Skrevet 6. august 2011 #38 Skrevet 6. august 2011 Må man ikke selv velge at man vil være tilgjengelig da? Står man som frakoblet så er man vel ikke tilgjengelig da? Og har valgt det selv? Trodde jeg da.... Jepp i den gamle chatten var det sånn nå kommer man ikke opp som pålogget selv om man vil Derfor det er så sykt få pålogget nå, mange står bare som frakoblet enda de faktisk er pålogget. Så alle de jeg brukte å snakke med, står alltid som frakoblet nå :s sykt teit. De sier jeg står som frakoblet hos de også
Cava Queen Skrevet 7. august 2011 Forfatter #39 Skrevet 7. august 2011 En liten kuriositet: Folka på listen endrer seg med en gang jeg setter meg som utilgjenglig. Har forsøkt det et par ganger nå. Setter meg som tilgjengelig, utilgjengelig, tilgjenglig, utilgjengelig.... Og lista endrer seg.... Er det sånn at når jeg er tilgjengelig så får jeg se hvem som er logget på - mens når jeg er utilgjenglig så forsvinner de med grønn prikk (pålogget) også? Ja det ser nesten sånn ut...
Glynis Skrevet 7. august 2011 #40 Skrevet 7. august 2011 Jepp i den gamle chatten var det sånn nå kommer man ikke opp som pålogget selv om man vil Derfor det er så sykt få pålogget nå, mange står bare som frakoblet enda de faktisk er pålogget. Så alle de jeg brukte å snakke med, står alltid som frakoblet nå :s sykt teit. De sier jeg står som frakoblet hos de også Det er ikke sånn for alle. Jeg har det motsatte problemet, jeg blir stående som pålogget når jeg trykker meg utilgjengelig. Død over FB-chat!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå