Cava Queen Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Når det gjelder de som står i listen på chatten (med grønn prikk om de er logget på) er det noe spesielle kriterier for at de er på den listen...? Jeg skjønner de som er med grønn prikk for de er jo faktisk pålogget, men hva med de som ikke er pålogget, hvorfor står akkurat de på listen (jeg har jo mange mange andre venner som aldri synes på denne listen....)
Cava Queen Skrevet 3. august 2011 Forfatter #2 Skrevet 3. august 2011 ....sønnen min påsto at de var de vennene som var mest inne på siden min som var på den listen.... Trodde ikke facebook registrerte sånn jeg...
Bloodless Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Det lurer jeg også på! Er kanskje de man snakker mest med på chatten som er der? Man kan jo gå inn på profilen til noen og starte en samtale, om man vil.
Cava Queen Skrevet 3. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2011 Det lurer jeg også på! Er kanskje de man snakker mest med på chatten som er der? Man kan jo gå inn på profilen til noen og starte en samtale, om man vil. ...nei det kan ikke være de jeg chatter mest med. For de fleste av dem som står det har jeg ALDRI chattet med. (jeg har kanskje chattet med 4 av mine 250 venner)
Bloodless Skrevet 3. august 2011 #5 Skrevet 3. august 2011 Haha, ok. På min er det iallefall de jeg har snakket med. Men er de 4 du HAR snakket med der da? For da er kanskje de andre bare lagt til tilfeldig. Ikke helt klar til å gi opp teorien min enda.
Cava Queen Skrevet 3. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2011 Bare to av dem jeg vet jeg har chattet med er der.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #7 Skrevet 3. august 2011 At det har noe som helst å gjøre med hvem som er inne på sidene din eller omvendt er det nok i hvert fall ikke. Jeg har tenkt at det er de siste som har vært pålogget (selv om de nå er avlogget) som har kommet opp der, jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #9 Skrevet 4. august 2011 Jeg leste et sted at det var de du chatta mest med som skulle være der hele tiden, for "letthets" skyld. Men jeg syns bare det er irriterende, jeg likte å se hvem som var pålogga sånn generelt, uanstt om jeg chatter med de eller ikke. Nå får man jo se maks 20 navn på den lista uansett. Registrerer forøvrig at det neppe kan være de man oftest er interaktive som er der, noen av dem ja, men ikke alle. Mange av navnene er folk jeg omtrent ikke huska at jeg var venn med...
juliane Skrevet 4. august 2011 #10 Skrevet 4. august 2011 Eksen min er en av de fem som har fått permanent plass, og det irriterer vettet av meg!
Cava Queen Skrevet 4. august 2011 Forfatter #11 Skrevet 4. august 2011 Eksen min er en av de fem som har fått permanent plass, og det irriterer vettet av meg! Det er nok bare fordi han ofte er pålogget. Det har ingenting med relasjon til deg å gjøre, at han har vært inne på profilen din eller noe sånt. Har sjekket dette litt mer og de som står på listen er de som nylig har vært pålogget. Jeg ser at jeg har en ekskollega og en venn av min sønn konstant på listen. Jeg vet at begge to så og si alltid er pålogget. Så listen er nok bare en liste over de ivrigste facebook-brukerne av vennene dine. Eneste måten å fjerne eksen din fra lista er å kutte han ut som venn.
Cava Queen Skrevet 4. august 2011 Forfatter #12 Skrevet 4. august 2011 Jeg leste et sted at det var de du chatta mest med som skulle være der hele tiden, for "letthets" skyld. Det er ikke slik. Av de som er på min liste er det kun 2 som jeg har chattet med. Andre jeg vet jeg har chattet med er ikke på listen i det hele tatt. Dette er fordi de ikke har vært på facebook i det siste. Det er de som er på face akkurat nå eller de som nylig/mest har vært der som er på listen.
juliane Skrevet 4. august 2011 #13 Skrevet 4. august 2011 For meg stemmer det veldig bra at det nok har noe å gjøre med hvem man har/har hatt mest kontakt med på chaten, samt hvem jeg ser på profilen til/hvem som ser på profilen min. Er mamma, broren min, samboeren min, en av mine beste venninner og en annen god venninne som står der hele tiden uten å være pålogga, pluss denne eksen da. Som jeg har hatt litt kontakt med via chaten tidligere, men de siste tre månedene har det vært isfront mellom oss. Ønsker ikke å slette ham som venn siden jeg har et (idiotisk, sikkert) håp om at vi en gang skal kunne ha et ok forhold igjen. Men ønsker ikke å se han hele tiden jeg er på facebook heller da.
Cava Queen Skrevet 4. august 2011 Forfatter #14 Skrevet 4. august 2011 For meg stemmer det veldig bra at det nok har noe å gjøre med hvem man har/har hatt mest kontakt med på chaten, samt hvem jeg ser på profilen til/hvem som ser på profilen min. Er mamma, broren min, samboeren min, en av mine beste venninner og en annen god venninne som står der hele tiden uten å være pålogga, pluss denne eksen da. Som jeg har hatt litt kontakt med via chaten tidligere, men de siste tre månedene har det vært isfront mellom oss. Ønsker ikke å slette ham som venn siden jeg har et (idiotisk, sikkert) håp om at vi en gang skal kunne ha et ok forhold igjen. Men ønsker ikke å se han hele tiden jeg er på facebook heller da. Facebook har selv bekreftet at det ikke blir registrert hvem man er inne på profilen til, så det er ikke hvem som har vært meste inne på din (eller du har vært inne på) som kommer opp. De som står på min liste har jeg som sagt ALDRI chattet med - bortsett fra 2 stk. Et par andre som jeg har chattet med er ikke på listen. Jeg vet at disse har vært på ferie og derfor ikke har vært å face på flere uker derfor stemmer det at de ikke er på listen fordi de ikke har vært pålogget på lenge. Det er de 20 som sist var pålogget som er på lista. Har ingenting med hvor mye kontakt de har med deg å gjøre, chatter med deg eller ser på profilen din. (en som er på lista mi hadde jeg helt glemt at jeg var venn med, er aldri inni på siden hans og har aldri chattet med ham, men han har vel nylig vært pålogget da)
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #15 Skrevet 4. august 2011 Hvis du sitter å følger litt med på den lista så vil du se at folk blir byttet ut. Altså hvis det kommer noen nye så er det fordi disse akkurat logger seg på og da forsvinner jo den nr. 20 som det er lengst tid siden var på. Jeg har selv sendt mail til face og fått forklart at det er de siste som er logget på som er på lista. Face registrerer ikke hvem som chatter mest med hvem eller hvem som er inne på siden til hvem.
juliane Skrevet 4. august 2011 #16 Skrevet 4. august 2011 Jeg har fulgt med på lista i hele dag. De samme seks menneskene jeg har nevnt over har stått der hele veien, men jeg har kun sett at ene venninna mi faktisk har vært pålogget. Samboeren min vet jeg med 100% sikkerhet at ikke har vært pålogget siden 06.45 i dag tidlig da han er på jobb uten tilgang til internett, og mamma er pensjonist og sjekker kanskje facebook en gang på kveldstid. Andre har både kommet til og forsvunnet i løpet av denne tiden, så jeg er helt sikker på at det ikke kun er de 20 sist påloggede som står på min liste.
Gjest tina69 Skrevet 4. august 2011 #17 Skrevet 4. august 2011 Her er en link til de som vil ha den gamle chaten tilbake,gå inn på data og litt lengre nede på siden finner du hvordan du skal gjøre det,er veldig enkel og fungerer utmerket.DinSide www.dinside.no DinSide.no
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #18 Skrevet 4. august 2011 Jeg har fulgt med på lista i hele dag. De samme seks menneskene jeg har nevnt over har stått der hele veien, men jeg har kun sett at ene venninna mi faktisk har vært pålogget. Samboeren min vet jeg med 100% sikkerhet at ikke har vært pålogget siden 06.45 i dag tidlig da han er på jobb uten tilgang til internett, og mamma er pensjonist og sjekker kanskje facebook en gang på kveldstid. Andre har både kommet til og forsvunnet i løpet av denne tiden, så jeg er helt sikker på at det ikke kun er de 20 sist påloggede som står på min liste. Har du noen på lista som du aldri chatter med? Det er forresten 25 på min liste. Og mange der som jeg aldri har chatta med.
Lizzee Skrevet 4. august 2011 #19 Skrevet 4. august 2011 Dette lurer jeg også på. På min liste (25 stk.) så er det bare 5-6 jeg noen gang har chattet med. Så jeg kjøper ikke helt den med at listen er over de man oftest chatter med. Hvorfor er det da 19-20 stk der som jeg aldri har chattet med? Og hvorfor er ikke de 7-8 andre jeg faktisk har chattet med der??? Har lest et sted at det skal være en slags blanding av chat-venner, venner man er mest interaktive med (liker koblingene/statusen til, kommenter oftest på eller de kommenterer deg osv.) men det stemmer heller ikke for meg. Da skulle mange på min liste vært byttet ut. På et amerikansk forum så påstås det at det var de man mest chattet med og de man var mest interaktive med som skulle være på listen - men at dette aldri ha fungert ordentlig. Det er vel det som er sannheten tenker jeg. Så lenger det ikke funker ordentlig så burde de gå tilbake til det gamle. Jeg vil ha en chat-liste over de som er tilgjengelig for chat, og de jeg selv event velger meg ut.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #20 Skrevet 4. august 2011 Jeg har en 5-6 venner jeg chatter med, - de er de eneste jeg chatter med, og jeg chatter forholdsvis ofte med dem. De står ALLTID på lista selv om de ikke er på. Jeg har bare 20 stk som er synlig. Jeg syns det verste med dette er at man ikke får se ALLE som er pålogga. Selv om jeg ikke nødvendigvis skal prate med dem, så likte jeg å vite hvem som var på. Ikke at fb skulle velge for meg hvem av dem jeg får se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå