Gå til innhold

SMS-kvote?

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Forumet renner nesten over av innlegg fra jenter/kvinner som klager sin nød over at deres utkårede "aldri" svarer på SMS, eller svarer for treigt. I dette tolkes alt fra utroskap til at de er uelsket, via at han kun er ute etter sex.

For en gang for alle å få slutt på dette uvesenet, og denne utidige lommepipinga i tide og utide, bør mannfolk nå sette ned foten, og innføre SMS-kvote?

Hvis dama sender mer enn tre SMS-er på dagtid, fem på kvelden, null om natta og en i døgnet når en er vekkreist, så uteblir svar. Greit?

:mobil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forumet renner nesten over av innlegg fra jenter/kvinner som klager sin nød over at deres utkårede "aldri" svarer på SMS, eller svarer for treigt. I dette tolkes alt fra utroskap til at de er uelsket, via at han kun er ute etter sex.

For en gang for alle å få slutt på dette uvesenet, og denne utidige lommepipinga i tide og utide, bør mannfolk nå sette ned foten, og innføre SMS-kvote?

Hvis dama sender mer enn tre SMS-er på dagtid, fem på kvelden, null om natta og en i døgnet når en er vekkreist, så uteblir svar. Greit?

:mobil:

Påvirket av meg som skrev at han aldri svarer på kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påvirket av meg som skrev at han aldri svarer på kvelden?

Litt, men du er ikke alene. :nigo: Din tråd er i "godt selskap".

Og "problemstillingen" har dukker opp ukentlig fra jeg begynte på forumet.

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snur det om jeg ;)

En pr dag til vanlig, og 2-5 pr dag på reise ;) Begge av oss en tendens til å reise til småskumle steder, så det er greit å få jevnlige livstegn (og beskjed når det sannsynligvis blir stille et par dager). Og det er gøy å ha noen å dele turen med :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk veldig enig! Er kvinne selv. For meg er det en reaksjon jeg kanskje ville hatt når jeg datet i en alder av 16, kanskje 18? Har lært en del de siste årene og forstått at hvor mange meldinger man skriver til hverandre ikke nødvendigvis er en refleksjon av hvor glade man er i hverandre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, nå har ihvertfall jeg det omvendt da. Har en samboer som sender meldinger hele tiden når vi ikke er sammen. Tidligere da vi ikke bodde sammen, ble det skrekkelig mye meldinger å svare på. Jeg synes det er slitsomt å svare på meldinger hele tiden og har bedt han ikke sende så ofte. Så det er nok ikke bare damer som gjør sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, denne ideen skrives ned! SMS-Kvote, GENIBANALT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pffft, tullball!

Her må man KOMMUNISERE, ikke sant? Hvis damen/mannen blir litt masete, får man si det til hverandre på en pen måte. "Jeg kan ikke svare deg hele tiden på jobb, da er jeg opptatt.", "Skal vi ikke bare ringes om kvelden i stedet?", "Det blir kanskje litt mye å skrive meldinger til hverandre annenhver time/minutt/sekund/whatever."

Men seriøst: de mannfolka som ikke har svart sms-ene mine har vist seg å enten være drittsekker/ikke interessert. De som har svart meg har vært enten gode venner/svært interesserte/kjæresten min. Og da har det vært mer enn "hei, hva gjør du nå?". Da har man skrevet om løst og fast, ting man ser, ting som hender som bare MÅ deles med noen, morsomme replikker, kjærlighetserklæringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...