Gå til innhold

Fotograf, brudepynting osv.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Popelka ulogget

Jeg har booket fotograf - Morten Flaten på Holmensenteret. Har noen brukt ham (dvs. det blir kompanjongen hans, en dame)? Hvis jeg hører masse negativt her inne så skal jeg nok revurdere det....venter også på detaljer fra Colour Art på Stabekk. Noen som kjenner til dem? de virket litt dyrere enn Flaten.

Da bør jeg vel booke frisør snart? Og sminkør? Eller kan man få gjort alt på ett sted? noen som kan anbefale frisør og/eller sminkør på Bekkestua eller i nærheten (Sandvika, Stabekk)?

Og når bør jeg bestille kake? Kan jeg vente med det til februar/mars (skal gifte meg i begynnelsen av juli)?

Håper noen kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ihvertfall om 2 par som har brukt Morten, og vært veldig fornøyde. Sett bildene selv og synes de ble fine. Han er istand til å tenke både tradissjonelt og utradisjonelt (syne sJEG, som overhodet ikke er noen ekspert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe poeng i utsette bestillingen av noe som helst hvis dere har datoen klar. Er ganske mange som gifter seg om sommeren, og dessuten skal jo alle ha ferie en eller annen gang. Venter du for lenge er plutselig alle opptatt/booket eller de har planalgt ferie. Ett eller annet finner du altid, men de mest populære går jo først...

Ang. smikne/frisør: Jeg ble sminket av frisøren, hun var kjempeflink og det ble akkurat som jeg ville. Hadde en prøvetime noen uker før, der vi prøvde ut litt og pratet masse om hvordan jeg ville ha det. Først ordnet hun mesteparten av håret, så sminket hun meg, gjorde klart resten av håret, jeg kledde på meg kjolen og sløret, - og til sist sjekket/finpusset hun sminken og sprayet litt mer i håret mitt...

Jeg vil absolutt anbefale deg å finne en frisør som også kan ta seg av sminkinga (ev. med en annen person i samme slaong som kan gjøre det) for dagen går fort nok og det blir nok stress uansett.. Skal man da atpåtil måtte reise innom enda ett sted for å bli sminket blir det mye stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Popelka fortsatt ulogget

Takk for svar, Poirot! Fint å høre at andre har vært fornøyd. Så gjennom en del bilder mens jeg var der, og likte de aller fleste.

Hilsen Popelka

ps. er du a-ha-fan du også?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Popelka ulogget

Groo: helt enig med deg, det er ikke noen vits i å utsette når man har datoen klar, problemet er bare det at jeg er så opptatt med studier for tiden at det kan bli vanskelig å få tid før jul. Men en konditor trenger vel ikke så lang varsel?! Eller gjør hun/han det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forøvrig kjenner jeg flere som har brukt frisøren (Beate) som liger bak Malerstua på Slependen, med flott resultat. Men hun sminker ikke (så vidt jeg vet). Har eget omkledningsrom, prøvetime osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Popelka ulogget

Takk for opplysningen, Tex. Tror jeg venter litt med det. Kom nettopp på at vi kanskje kan ordne det gjennom selskapslokalet (men det blir kanskje dyrere?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...